19 maart 2024, 10:40:42

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Sanna

Hihihi, lekkere gekke vogies heb jij ;D ;D. Ze zien er goed uit.

Groetjes, Sanna

Kaatje

Hoi Ivana,

Dat heb je even slim bedacht, wat Sanna schrijft, wat een rare, lekkere, gekke vogeltjes heb je toch!



Zeg Gerda, weet je dat ik binnenkort bij Ivana mag helpen met stofzuigen !?

;D

Fijne zondag.

Liefs, Karin

Ivy

Hellooo.
We zijn zoooo groot geworden :D








De eerste baby is best grappig, haar/zijn hele koppie is geel en heet ook wat gele vlekjes bij de staart. Om het nou bont te noemen zou ik ws niet echt doen maar het is super schattig om te zien :D

Ze zijn allebei cinnamonnetjes net als mama en papa. Ze groeien zo hard, ze zijn al aan het fladderen. Ik heb ze inmiddels verhuisd naar de kooi bodem, het was anders een crime om het schoon te houden hehe. Ouders voeren goed en zo te zien worden de kleintjes niet eens geplukt. Dat is toch wel weer leuk gezien ze allebei zelf wel geplukt werden :)


Ik heb helemaal geen foto's geplaatst van mijn laatste 'aanwinst' Moppie. Dit vogeltje heb ik gekregen van iemand die hem vond toen Dizzy wegvloog en heb ik aan mijn vriendinnetje gegeven. Echter begon het vogeltje zich op een gegeven moment plukken dus hebben we besloten om haar terug in het groepje te plaatsen. Dit werkt prima en het is een mooie dame weer :)



De cinnamonnetjes zullen binnenkort een huisje zoeken, dus als jullie nog iemand weten dan hoor ik het graag :)

Ivana en de voggies




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Ow Ivana, wat worden ze alweer groot! Wat een scheeeeeeetje zeg. Hahaha, toch naar de bodem van de kooi verhuisd. Ja, ik vond jou al heel dapper om ze daar te laten ;).

En Moppie is ook een mooi meisje zeg! Wat zit ze lief op de foto :-*.

Groetjes, Sanna

Saar

Hi Ivy,
Het grasje wat je een aantal jaartjes terug bij mij hebt gebracht is helaas vandaag overleden.
Groetjes Saar :-*

Ivy

Hi Saartje.

Bedankt voor je berichtje.
Ik weet zeker dat ze bij je een heel leuk leven heb gehad, ze heeft daar ook best lang van mogen genieten, zal toch wel al een jaar of 5-6 geleden zijn?

Hier gaat alles wel goed, ik heb nu 10 valkjes in mijn schatkamer.
Brokkie is helaas een paar jaar geleden overleden, sinds dien zit zijn Mischka als tweede vrouwtje bij Jelle, met Jessie...
Nicky en Makker zijn nog steeds samen, alleen heeft Nicky twee jaar geleden een hersenschudding gehad. Na drie enge dagen bij DA is ze thuis gekomen, maar kan nu niet meer vliegen en houdt haar kopje scheef. Ze is wel een beetje chagerijnig en wil niet meer geaaid worden, maar komt nog steeds gezellig bij me zitten met Makkertje.

Leia en Bobby zijn nog steeds mijn meest broed grage koppel en ik zit heel erg te dubben of ik ze niet ergens anders een huisje moet geven waar ze zo af en toe in ieder geval als broedkoppel mogen functioneren... Want ze zijn er wel heel goed in, kleintjes groot brengen... En Bobby zit Nicky wel een beetje te vaak te pesten als hij broeds is. Dan duwt hij haar van het stokje en gezien ze helemaal geen hoogte kan maken is het ook niet een zachte landing  :-X

Sammy en Joepie zijn er ook nog en natuurlijk mijn lieve Moppie...

Met mij gaat alles goed, druk bezig met het plannen van mijn bruiloft :D.

Ik kom zo af en toe hier wel kijken, maar mezelf kennende als ik hier te vaak zit zou ik wel risico lopen om nog meer erbij te nemen, en dat is niet erg practisch haha.

Groetjes allemaal.

Ivana en de birdies




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie