16 mei 2025, 23:27:02

Knikken met kopje

Gestart door Paul, 5 maart 2004, 19:31:49

« vorige - volgende »

Paul

Hallo Allemaal,

Stan knikt soms heel leuk met zijn kopje en vooral als je klakgeluidjes maakt gaat ie als een gek tekeer :-)
Ik heb er een filmpje van gemaakt dat is erg leuk om te zien vind ik :-)
Je kan even kijken op www.amsterdam.demon.nl/valkparkiet.com/Stanknik.mpg
Waarom zou ie dat zo doen hij schijnt het nog leuk te vinden ook :-)

Groetjes, Paul

Lique

hoi paul,

Het filmpje doet het niet. :(

Bianca

bij mij doet ie het wel!
Geinig zeg! ;D
Ik weet niet of er geluid bij zit maar dat hoor ik inieder gavel niet. ::)
Hoe plaats je filmpjes?
ook max 60kb? :-/
Of moet ik die als bijlage erbij zetten vanaf m'n eigen homepage?
ik heb zelf ook filmpjes van m'n dig. fotocamera
groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kolkkie

Hoi Paul,

Bij mij doet hij het wel.
Ik vind het nog steeds een koddig gezicht zo :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Paul,

Coco doet trouwens ook zoiets. Als ik met mijn vinger langs een glad object ga, dan gaat hij met zijn snavel tegen het object en gaat hij als het waren ook knikken met het kopje. Omdat zijn znavel bijv. tegen een doos zit maakt het een schrapend geluid.
Op zich ook wel bijzonder.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi,

Het filmpje is inderdaad zonder geluid omdat het fototoestel waar ik het mee gemaakt heb geen geluid opneemt.
Maar hij zou het gewoon moeten doen Lique ik heb er juist een gewone MPeg van gemaakt omdat velen geen divx codecs hebben op hun computer.
Ik heb er nu ook een wmv file van gemaakt dat is veel kleiner maar nog wel om aan te zien.
Misschien doet die het wel bij je Lique.
http://www.amsterdam.demon.nl/valkparkiet.com/Stanknik.WMV

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Paul,

Dat is zeker Stan die van Ilse vandaan komt? Die heb ik nl. irl gezien  ;D en toen deed hij dat ook toen ze hem op haar hand had. Lijkt mij een soort baltsgedrag, maar zeker weten doe ik het niet.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Skippy

Whihi, bij mij doet het filmpje het ook, 't is echt een leuk gezicht!!!
Esmeralda's valkparkiet doet ook zoiets...maar dan gaat hij helemaal met z'n vleugels op en neer :D

Goetjes,

Skippy

Paul

Hoi Suzanne,

Het is inderdaad de Stan van Ilse :-)
Ilse is toen gestopt en zocht voor haar drie lievelingen een goed baasje ik heb Toen Kuifje, Lucky en Stan gekregen.
Alleen Lucky ging hier helemaal niet zo goed die kon denk ik niet wennen aan zoveel valkjes om hem heen die hebben we toen in overleg bij iemand anders geplaatst en dezelfde avond nog was zijn gedrag heel anders en had ie het veel meer naar zijn zin.
Maar Stan was altijd al een valkje wat naar mannen toetrok en ik ben hier ook zijn grootste fan ik kan echt alles met hem doen terwijl mijn vriendin niks met hem kan zowat.
Ik denk wel dat het iets met paargedrag te maken heeft dat ie dat doet en zo mij voor hem wil winnen :-)

Groetjes, Paul