8 mei 2025, 01:40:36

Broeden

Gestart door Whitney, 31 maart 2014, 22:16:43

« vorige - volgende »

Whitney

Mijn koppeltje Poco en Phoebe hebben hun plaatsje gevonden in het broedhok, het probleem is dat ze overdag wel broeden maar 's avonds gaan ze eruit en blijven ze buiten, hoe kan ik er voor zorgen dat ze ook 's avonds op de eieren zitten? Misschien dat iemand mij wat uitleg kan geven?

- ze zitten in een voliere met 4 andere valkjes, maar die valkjes storen het koppeltje niet.
- misschien is het 's nachts nog te koud? ik neem aan van niet?

groetjes,

whitney
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

carco

kan er  een lichtje aan gelaten worden? Dat ze bang zijn in het donker op het blok te zitten? Misschien dat dat scheelt?
Klik op het plaatje voor onze site!

Whitney

Citaat van: carco op  1 april 2014, 16:33:24
kan er  een lichtje aan gelaten worden? Dat ze bang zijn in het donker op het blok te zitten? Misschien dat dat scheelt?

Ik heb de schuurlamp aan gelaten maar geen verbetering, zullen ze misschien langer zitten als ze meer eieren hebben?
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

smiley

hoi

Ze gaan meestal pas echt goed broeden als het 3e ei er ligt !!
Het is bijna niet te achter halen waarom ze het soms niet doen zoals het hoort .
Maar soms als het hun eerste nest is moeten ze het ook nog leren .

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht