19 april 2024, 01:53:36

Valkparkiet icm studie?

Gestart door aetios, 24 maart 2014, 20:01:12

« vorige - volgende »

aetios

Hallo allemaal. Ik zit er over te denken om misschien een valkparkiet aan te schaffen. Echter, ik studeer nog, en ben 3 of 4 dagen in de week ongeveer 8 uur van huis. De vogel zal waarschijnlijk op mijn kamer staan omdat we ook 2 katten in huis hebben. Gaat dit problemen vormen?

Groet, Richard

jfvhl

Wees wijs en denk goed na, geloof niet dat mens of dier hier blij van wordt. De vogel in ieder geval niet. Wat wil je nou bereiken met dit?
De vogel wordt gegaranderd de dupe want de katten vinden het wel leuk, vogel gestresst en moet dan weer ergens onder gebracht worden.
Nogmaals, denk goed na!!!
Jantina

aetios

Dat is dus precies waarom ik dit hier even vraag, ik weet niet wat wel en niet kan. Jullie weten dit wel of iig beter dan ik. Ik ga er nog even goed over na denken :)

carco

Er zijn wel meer mensen die een vogel op de slaapkamer hebben, dat moet op zich kunnen.
Maar als je zo lang van huis bent zou ik er zeker 2 aanschaffen anders zit het beestje de hele dag alleen.
En er zeker van kunnen zijn dat de katten er niet bij kunnen komen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




bobbie

Ik weet niet of het zo'n goed idee is en daarmee bedoel ik de voortgang van je studie.

Mij is al 2 x door 2 verschillende studenten gevraagd of ik aub een ander adres voor hun valkje wilde zoeken en dat valkje zelf gelijk op wilde vangen en bij mij vandaan herplaatsen. In beide gevallen maakte de valkparkiet teveel herrie en konden ze zich niet concentreren qua studeren. :-\

Gr, Nel :)