28 maart 2024, 23:30:10

Erg vervelend.

Gestart door pris kiko, 18 maart 2014, 13:01:43

« vorige - volgende »

pris kiko

Heb hier al verschillende keren op een oproep voor herplaatsing gereageerd,maar er wordt of gewoon niet gereageerd ( mail/voicemal) of er wordt heel laconiek gezegd dat de valk al herplaatst is maar vergeten is de advertentie te verwijderen.
Ik heb hier geen woorden voor.

Rianne

Hallo,

dat is erg vervelend maar helaas kunnen wij (beheerders forum) hier niks aan doen. :(

pris kiko

Nee hoor dat begrijp ik ook wel, maar misschien door zo'n berichtje als de mijne hier te plaatsen dat mensen er misschien wél bij stil gaan staan en de advertentie weghalen als het beestje al herplaatst is. Of iig de moeite nemen iets van zich te laten horen.

milaja

ben ik het wel mee eens
maar denk dat het vaak mensen zijn die verder haast of helemaal niet meer op het forum komen
ik heb netjes gemeld dat grijsje nu hier is omdat ik denk dat ze niet meer op het forum komen nu ze geen vogel meer hebben

jfvhl

Ik heb het ook al eens eerder gemeld dat het niet netjes is om gewoon niet te antwoorden als er 'iets speelt' en net zoals dit nu weer: laat het weten als een oproep er niet meer toe doet. Misschien is het mogelijk om de moderators te vragen, dat wanneer er gemeld wordt dat een bericht weg mag, (slotje erop) dat dit bericht dan zo snel mogelijk weggehaald kan worden. Het is inderdaad heel irritant.
groeten,
Geloof dat mijn melden staat op het discussie platform..... kijkt iemand daar wel eens op? Jantina

Rianne

Ik geloof dat wij modjes dat al doen, slotje er op als het valkje is herplaatst. Alleen gaan wij niet iedereen emailen mocht in het topic niet vermeld staan dat de valk herplaatst is.

Sanna

Klopt, als ik toevallig zie dat een valkje al herplaatst is of dat de herplaatsing is teruggetrokken doe ik er ook altijd een slotje op. Bovendien, mensen zijn niet verplicht hun valkje via het forum te herplaatsen als ze hier een bericht neerzetten. Zoals Milaja al opmerkt zijn het vaak mensen die hier nooit meer komen wanneer ze geen vogel meer hebben. En je moet ook bedenken dat een valkje over het algemeen niet zomaar herplaatst wordt. Vaak speelt er veel mee en het laatste waar je dan aan denkt is de gevoelens van de lezers op het forum. Dus ik zou zeggen, wordt er niet op je bericht gereageerd, gewoon laten gaan. Je hebt je hulp aangeboden om een vogel op te vangen, meer kun je voor de vogel niet doen. Want dáár gaat het om op dit board, vogels helpen die om een of andere reden een nieuw huis nodig hebben.

Groetjes, Sanna