15 mei 2025, 01:13:18

Gevallen

Gestart door Binky1, 14 februari 2014, 19:22:52

« vorige - volgende »

Binky1

Onze valk is 7 maanden oud. We hebben hem gekocht met een geknipt vleugeltje. nu is hij in de rui en krijgt weer langere pennen. Dit willen we graag zo laten. binky zit als wij thuis zijn altijd los. nu hij beter gaat vliegen is hij hier de afgelopen dagen zijn routes aan het uitbreiden. Erg leuk alleen nu is hij gisteren tegen het plafond aan gevlogen en naar beneden gevallen. Ik heb het niet gezien maar mijn dochter was aardig in paniek. bincky liet zich goed door ons pakken en had een wondje op zijn li vleugel. verder leek er weinig aan de hand. Nu heb ik het idee dat hij vandaag toch last heeft van zijn rechter vleugel. hij krijst af en toe wat lijkt op een pijnkreet. Ik heb vandaag ook regelmatig gezien dat hij zijn vleugel omhoog houd en dan een krijsje geeft van pijn. Weet niet goed wat ik moet doen. hij heeft vandaag dan ook niet gevlogen. Blijft op zijn kooi zitten en zit alleen bij ons als we hem pakken. Net wilde hij vliegen van persoon naar persoon maar viel toen op zijn bekkie op de bank. Zo sneu. Wie kan mij advies geven. En is de dierenarts in veldhoven welke op jullie site staat goed aangeschreven.

carco

Hoe gaat het nu?
Ik denk dat jij op Hedwig van der Horst doelt? Dit zit daar niet meer nl. die zit tegenwoordig in Riel. Zij staat wel goed aangeschreven.

Hij kan wel zijn vleugel bewegen? Want dan zou die niet gebroken zijn? Ik denk dat het met rust over moet gaan en evt een pijnstiller zoals metacam vragen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Binky1

gelukkig gaat het weer oke en heeft hij nergens meer last van. bedankt voor de informatie.