28 maart 2024, 10:27:19

Fender en Banshee

Gestart door Fender, 21 februari 2014, 10:09:03

« vorige - volgende »

Fender

21 februari 2014, 10:09:03 Last Edit: 21 februari 2014, 14:36:46 by Fender
Sinds 4 maanden ben ik samen met een valkje genaamd fender. En sinds 1,5 maandjes heb ik een 2e valkje banshee er bij gedaan.

Fender is nu ongeveer 6 maandjes oud en banshee schat ik op 3 zo uit mn hoofd.

Ongeveer een maand geleden ben ik verhuisd naar een nieuw appartement en sinds dien heeft fender een kleine terugval gehad en blijft me constant roepen. (Fender is vanaf het begin eigenlijk wat te veel gehecht aan me)

Helaas hebben buren boven me wel aangegeven dat ze het kunnen horen en soms wat lastig is met slaap tijden (overdag slapen ivb met diensten)

Nu wil ik als backup alvast dit bericht plaatsen voor het geval dat het straks echt niet meer gaat. Want hoewel ik ze erg graag wil houden wil ik niet dat er echte problemen met buren komen.

Practische info:
Fender, mannetje +/- 5 maandjes oud
Banshee, geslacht niet zeker nog, +/-  3 maandjes
Beiden super tam en lief
Fender laat zich graag horen banshee is wat rustiger
Ze wonen in eindhoven.

Foto klik hier -->http://s4.postimg.org/oyoc8jlt9/image.jpg

jfvhl

de helft van de tekst is niet te lezen, valt van de bladzijde af .....

Fender

21 februari 2014, 14:35:02 #2 Last Edit: 21 februari 2014, 14:37:37 by Fender
oh wat vreemd, hier werkt het wel gewoon.
zal er even naar kijken.. komt vast door de foto

edit: Volgens mij is het zo beter

Alexandra

Bericht is goed te lezen hoor ...

Je zou kunnen afspreken met de buren, dat wanneer zij overdag liggen te slapen (na bijvoorbeeld een nachtdienst) dat jij een doek over de kooi heen doet ..
Moeten de buren natuurlijk wel even vantevoren aangeven wanneer of ze nachtdienst hebben natuurlijk ...

succes !

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Fender

Ik ben ook nog wel van alles aan het proberen op dit moment probleem met de doek is dat ik dan in de ochtend voor dat ik naar kantoor ga een doek over de kooi moet doen.. En ik wil ze niet de hele dag onder een doek hebben natuurlijk.

Reden dat ik het nu al plaats is omdat, mocht het dus over niet al te lange tijd echt niet meer gaan ik in ieder geval rustig hebben kunnen zoeken naar een nieuw baasje..