Tamme lutino pop, 6 maanden zoekt een nieuw huis

Gestart door Mit, 20 februari 2014, 09:34:41

« vorige - volgende »

Mit

Hallo allemaal, ik heb het al op de verkoop pagina geplaatst, maar ik kreeg een tip dat er hier op het forum waarschijnlijk betere baasjes te vinden zijn.

CitaatWij bieden een lieve dame aan.

Ze is tam en stapt makkelijk op, ze komt graag bij je op je schouder zitten om kopjes te geven.

Het is een echt gezelschapsbeest en is daarom graag uit de kooi, bij mensen.
Helaas kunnen wij haar niet zo vaak uit de kooi laten omdat er een hond op de loer ligt.

Daarom zoeken we een huis waar ze óf samen met een andere valkparkiet kan zijn, óf vaak uit de kooi mag (of beide natuurlijk).

Indien gewenst kunnen we een kooi met alle toebehoren aanbieden.


Kortom, ik ben op zoek naar meer gezelschap voor mijn lieve valkparkiet. Ik zit in Hoorn, Noord Holland.

Vragen, of ben ik iets vergeten? Ik hoor het graag.

EDIT
Foto natuurlijk:

Rianne

Ik heb een buitenvoliere waar ze naar toe mag als het buiten weer wat warmer is. Maar als je dat liever niet wil dan snap ik dat.

Mit

Hoi Rianne, bedankt voor je antwoord en aanbod.

Binnen of buiten maakt me niet zo veel uit, als ze maar gezelschap en aandacht heeft.

Voor nu wacht ik het even af, ik heb wat reacties in mijn mailbox, waarbij er eentje tussen zit die heel goed klinkt (grote binnen volière met 3 valkparkieten).

Ik zal hier weer terug komen als het niet door gaat, of om te laten weten als het geregeld is.

Mit

Ze is vandaag mee gegaan naar haar nieuwe huis.
Het is helemaal goed gekomen dus.