24 april 2024, 07:19:31

Tam maken met hond ??

Gestart door Rika, 23 februari 2004, 21:53:28

« vorige - volgende »

Rika

24 februari 2004, 12:18:51 #15 Last Edit: 24 februari 2004, 12:20:18 by Rika
Goedemorgen Mandy,

Mijn dochter is 13 en half jaar .
Ze kan wel toezicht . want die binky is van haar hondje .....
Ik zie het wel hoe het wordt is .
Want binky is ERG fel , toen ik bezig met kooi om verschuiven vooor vloerschoonmaken . toen kwam  binky gelijk  ERAAN . pfff
ik zeg tegen binky. die lieve Ziva doet jou niks hoor
pfff .
ik wacht wel tot volgende week want mijn dochter is op vakantie .

luukluuk

Hoi
bij ons gaat het echt supr goed met mijn 2 jack russels en de valk ,maar die van mij de valk dus komt ook niet zo vaak bij ze in de buurt ,maar vandaag liep hij op de stoel waar de jack aan het slapen is ,,\
maar in jou geval ,zal ik wel voorzichtig zijn ,en het kan echt geen kwaad hoor om de hond even op de kamer bij je dochter te doen ,en met je dochter in de avond ,en dan kan jij lekker even met je valkje toch !
we horen wel hoe het gegaan is he
groetjes Margot

Rika

hoeraaaaaaaaaaaaaa die binky is VEEL rustiger , toen ik bij Ziva ( niet valk maar Ara nobilis ) sorry ...

ik ondekt dat ik MOET vaker bij ziva zijn zodat binky niet jaloers krijgt.
dus gelijk behandelen van aandacht , dat doe ik ook altijd.

Nu verder afwachten ......
toch bedankt voor alle tippen ;)

Anita1

 :)wat ik uit pauls vehaal hier begrijp...is dat hij denkt dat de geleidehond dara had doodgebeten.maar paul de geleidehond heeft niks gedaan.die heet kelbie,en is echt een lieffie.de andere hond van rika heet binky.duss nu is denk ik iets duidelijker paul.groetjes anita :)

Rika

goedemorgen Anita en idereeen
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa anita goed gelezen !!!
ojee daar heb ik niet opgelet pfff .

ik wil jullie even laten zien wie is kelbie ( puppygeleidehond ) en binky is minu yorterrrier die op Dara doodgebetern (speels denkt hij )

hier is foto,s
1e kelbie geleidehond .
2e binky .

Rika

Nu binky ....die is van mijn dochter .


Joyce28

Hoi Rika,

Ik probeer het niet eens hoor,mijn valkje tam te maken met de hond.Valkje zal wel willen maar hond niet,die denkt das een leuk speeltje
Toen we onze hond pas hadden,haalde ik valkje uit de kooi,en de hond begon gelijk al tegen me op te springen en hapbewegingen maken naar het valk.

Daarna mijn man goed de hond vastgehouden en ik de valk voor zijn neus,maar gaat niet goed hoor

dus nu doe ik de hond of naar buiten of naar de keuken/gang
en dan de valk lekker uit de kooi,ennde vleugels strekken ;)

Rika

Hallo Joyce,
ja dat is vergelijke met jou hond en die kleine hondje binky , pfff
alleen binky als ik bij Ziva ,Tommy en Sjira aan het kletsen en mijn hand in kooi om lekkers geven en ook aan ziva speels met mijn hand in kooi waar binky ook erbij maar binky vond nu niks aan .
Alleen die uit kooi , ojeee dat moet wel binky echt uit deze kamer . dus hup naar mijn dochter kamer ( want daar is fijner gevoeld omdat daar eigen plek daar die snacht slapen ) ;)

en jij joyce , erg bedankt !!
fijne zondag

Groetjes Rika....