28 maart 2024, 14:08:32

dagboekje matcho

Gestart door mikey91, 6 februari 2014, 19:29:03

« vorige - volgende »

mikey91

:D jeej het gaat enorm goed :D hij zit nog wel regelmatig te slapen maar zit al wel op mijn hand en op mijn schouder :D zowel op mijn schouder aan het slapen en zich te wassen :D super happy :) hij fluit niet echt veel af en toe een fluitje blijft het bij

mikey91

zoo inmiddels weer wat dagen verder :D het gaat weer top ben hem nu wat aan het trainen dat hij wat meer conditie krijgt. traplopen op de hand enzovoort hij valt mijn hand nog steeds aan af en toe maar ja misschien is dat nog een schrik reactie:)

van kriebelen moet hij niks verder zit hij veel op mijn schouder :) rustig zich te wassen als ik de afwas doe.

nu het aller mooiste nog :P hij is geheel gek op sokken :P waarom ik weet het niet maar grappig is het wel :P sok om mijn hand en als handpop gebruiken en hij geeft een volledig concert aan fluiten :P als hij op mijn been zit en wiebel wat met mijn teen ( wel met sok aan ) word hij ook actiever dan ooit :P

carco

Fijn te lezen dat het goed gaat!
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Leuk je verhalen te lezen over Matcho, hij klinkt als een leuk en ondernemend valkje :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki