12 mei 2025, 23:13:42

Pop of toch man

Gestart door Gossner, 30 december 2013, 12:25:37

« vorige - volgende »

Gossner

Ik heb 2 zusjes, althans ik denk dat het 2 popjes zijn.

Het linker valkje heet Bella en is in juli 2013 geboren en met de hand verder groot gebracht. Het rechter valkje heet Dora en is in september geboren en ook met de hand verder groot gebracht. Ze zijn super tam, lief en aanhankelijk.

Bella, de oudste van de 2 kon al op jonge leeftijd het bouwvakkers fluitje fluiten. Ik zing elke dag een bepaald liedje voor ze en Bella probeerd dat liedje al langer na te fluiten, maar gister was ze er al bijna, op een paar deuntjes na dan. Het lijkt ook wel of ze steeds geler begint te worden op haar koppie, zou ze dan toch een mannetje zijn. Maar Dora, de jongere, heeft een langere staartpen en is over het algemeen iets groter. Dora fluit nooit.

Iemand ook een popje die je de oren van je kop af fluit  ;D ?

Gr Samantha

Sanna

Hoi Samantha,

Van de foto is het nog niet echt te zeggen. En Bella is pas 5 maanden oud. Maar het feit dat Bella zo goed kan nafluiten en dat je zelf denkt dat het masker geler wordt.... ik ben bang dat je haar moet omdopen in Bello ;D. Vergelijk anders wat foto's van het begin met hoe Bella er nu uitziet en vergelijk dat ook eens met Dora. Als er een verschil is, is Bella echt een mannetje.

Groetjes, Sanna

Seba01

Hey,

ik denk dat de linkse op de foto idd een mannetje is ;)
Veel plezier ermee, zal leuk worden met die 2 ;)

Mvg

Gossner

Nu we een paar weken verder zijn, is haar koppie nu nog geler geworden en haar eerst gele pen in de staart is nu donker geworden. Dus nu na 7 maanden is ze/hij omgetoverd naar een mannetje.  :o

Gr Samantha

Sanna

Bella wordt dus...  ?? :)

Groetjes, Sanna