Ouwe sok zoekt aandacht of een vriendje?

Gestart door L.deVogel, 8 januari 2014, 19:12:05

« vorige - volgende »

L.deVogel

Sinds 1,5 woont Koko bij me. Om een lang verhaal kort te maken is de 5e eigenaar in 7 jaar overleden en ik wil dieren altijd het beste geven.
Hij (denk ik) heeft een grotere kooi van me gehad en wat speelgoed en heeft het niet slecht (hij zat in een hele kleine kooi zonder enige verrijking, maar ik heb het gevoel dat hij wat meer aandacht en liefde nodig heeft dan ik hem kan geven.
Koko is niet handtam, maar wel nieuwsgierig en reageert wel op je, z'n veren blijven een beetje slordig.
Hij is denk ik minstens 7-8 jaar, denk ik een knul (als ik naar z'n gedrag kijk), lust alleen standaard voer en tros gierst (de rest is hij bang voor) en is verder vrij rustig, behalve als je aan de telefoon zit.
Ik zet zijn kooi elke avond open, maar volgens mij kan of wil hij niet vliegen. (of hij vindt de katten niet zo leuk)

Kortom: Koko hoeft niet per se weg, maar misschien is er een beter adres voor hem om van z'n ouwe dag te genieten.

carco

Misschien even je woonplaats vermelden en een foto plaatsen?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




L.deVogel


jfvhl

Begrijp dat het een binnen-vogel is? Jammer, anders had ie hier wel mogen komen, het is en word te koud voor die overgang van binnen naar buiten.
Succes met het vinden van een nieuw baasje.
gr. Jantina

L.deVogel

Dit is m. Het was even puzzelen voor me om het plaatje klein genoeg te krijgen.
Jantina, het is inderdaad een binnen vogel. Als het mooi weer is neem ik hem wel mee naar buiten, maar kouder dan 15 graden is ie niet gewend.