5 mei 2025, 18:19:33

mijn valkparkietje jacko

Gestart door mols_donsje, 28 januari 2004, 16:41:52

« vorige - volgende »

mols_donsje

28 januari 2004, 16:41:52 Last Edit: 2 februari 2004, 13:12:07 by mols_donsje
zondag

heb hem nog maar juist gekocht en laat hem nog beetje aan kooitje wennen!
als hij aan de tralies hangt kan ik al wel over zen borstje wrijven!
deze avond ging hij al per ongeluk op mijn hand zitten,toen ik in het kot kwam!

maandag
vannacht eten gegeven was heel schrikachtig en blaasde en fladdderde in het rond!
dus heb hem heel den dag gerust gelaten en s'avonds ook!

dinsdag
hij blaasde maar in het rond en is heel angstig krijg hem niet om mijn hand meer :(,dus terug beginnen bij nul spijtig genoeg!

woensdag
vanmorgend piepte en blaasde als ik langs kwam,dus ik heb er rustig tegen gepraat en hij wier wat rustiger!!
s'avonds heeft hij een groter kot gekregen,dus moest ik hem vangen in het naderen kot :(,had hem vrij rap in mijn hand!
daarna is hem het kot beginnen verkennen maar zat al rap op een stokje en was al rap gewend waar zijn etensbakje stond,na ene uurtje of twee toen dak met mijn hand in zen kotje kwam blaasde hij nog maar is heel curieus wat ik erin heb liggen van op nen afstand dan toch wel :),maar het gaat blijkbaar stillekes goed komen met veel geduld en liefde :)

donderdag
goedemorgend iedereen,
vandaag is jackootje al iets dichterbij gekomen om te zien wat ik in mijn hand liggen had!
hij was zo curieus dat hij boink van het stokje naar beneden viel en terwijl hij,viel blaasde hij!
daarna kwam hij een stokje lager zitten en kwam wat dichterbij men hand zitten :)!
dus we houden er de moed in!!!!

mols_donsje

30 januari 2004, 19:13:47 #1 Last Edit: 2 februari 2004, 13:12:27 by mols_donsje
 ;) vrijdag
jacko komt al dichter en dichterbij men hand :)
en we gaan vanavond proberen het kooitje ff open te zetten en zien wat hij gaat doen!
dus afwachten geblazen se :)
en duim maar mee met mij dat alles goed afloopt he :)

giovanni

hellow
tof dat je hier een dagboek wil bijhouden;)
lijkt een beetje een logboek :D zo met die datums:D

mols_donsje

hahahaha ja dan weet ik waar dak gebleven ben he :)

mols_donsje

1 februari 2004, 12:20:38 #4 Last Edit: 2 februari 2004, 13:13:09 by mols_donsje
zaterdag
jacko begint zich stillekes terug op zijn gemak te voelen in het kotje en komt nog altijd dichter en dichter bij :)

mols_donsje

2 februari 2004, 13:09:16 #5 Last Edit: 2 februari 2004, 13:10:43 by mols_donsje

ik heb mijne vriend kunnen over halen om nog een vriendje/vriendinnetje voor jackootje bij te halen,dus ik naar de kweker waar dat ik jackootje gekocht had en ja hoor gelukkig had hij nog een jong valkparkietje,even oud als ons jackootje :),dus ik die meegenomen en nu zitten se lekker knus bij één :) af en toe pikt jackootje wel is in zijn/haar tenen :) en dan kwekkerd hij/zij :)
maar jackootje en ik zijn heel blij met het tweede valkje :)

mols_donsje

hey,
we hebben flip nu al drie dagen erbij en jacko is zo kontent met zijn/haar vriendje(innetje) :)
ook komt flip al op mijne vinger zitten en dat dus nog maar na drie dagen,ook kan ik hem/haar over het borstje strelen :),jacko is een jaloers valkje se,want als ik met flip bezig ben kwetterd hij in het rond,zo van en ikke dan en als ik met mijn hand naar hem kom pakt hij de piezen hahahahaha,dus weer niks :)
maar we houden het vol zowel met flip als met jacko,mijne vriend zegt als je éénmaal flip hebt dat jacko ook wel gaat volgen en dat hoop ik met harte se,want heb se allebei even graag :)

mols_donsje

:D hier nog is een berichtje van jacko en flipke,beide zijn nog altijd eigenwijs gezind en spelen konstent met het belleke,den enen aan de linkerkant van de spiegel en den andere aan den andere kant vand  espiegel en maar duwen en trekken aan het spiegeltje,best wel grappig om te zien hoor,hoe die twee kunnen spelen met elkaar!!
soms bijt jacko in flipke zijn poten maar deze laat zich dus nie meer doen en bijt terug en dan gaat dat hier van kwetter en piep piep tot dak ik is mij laat horen en dan begint jacko van zijn horen te maken :) :) :) :),maar voor de rest komen se best overéén :)
ook begin ik er stil aan te twijfelen of flipke een ventje is want deze is veel rustiger dan jacko en fluit of roept niet zo als hem!
dus ik verwacht binnen kort wel iets haha,maar ja dat is afwachten geblazen,laat jullie dan wel zo spoedig mogelijk iets weten als het zo moest zijn :)

ann bruns

:D hey iedereen
hier nog is een berichtje van jacko en flip :)
beide zijn nog steeds zo zot als een achter deur en heel heel kontent als se bij één zijn!
af en toe bijt onze jacko in flip zijn pootjes maar flip laat zich niet meer doen hoor en bijt van zich af :)
ook is flip nog beetje handtam maar bij onze jacko is het gedaan spijtig genoeg:(
nog twee dikke pootjes van jacko en flip en tot laters all