28 maart 2024, 09:39:13

Pino

Gestart door lin88, 22 oktober 2013, 20:58:48

« vorige - volgende »

lin88

gisteravond heeft Pino ontdekt dat kaarsjes toch nogal warm zijn. Was er dichtbij en keek wat hij zou gaan doen. Voelde dat te warm was en ging weg haha

lin88

Eergisteren mijn verjaardag gevierd en wat vond Pino dat raar, kwamen steeds meer mensen haha. Maar heeft zich heeeeeel netjes gedragen, heeft veel gespeeld op zijn speelplek. Helaas kwam me neefje van bijna 2 en die wilde aaien maar prikte en toen ging Pino rondjes vliegen. Maar ben wel trots dat zo goed ging :)

lin88

Hahah pino vind de kerstboom erg interessant met opzetten maar toen hij er achter kwam dat hij er niet goed op kon zitten was de pret al snel klaar.
Verder gaat het eigenlijk allemaal goed

lin88

jaja de eerste rui is een feit , het hele huis onder de veertjes ;)
ook de kerstspullen opgeruimd is best kaal nu en Pino vind het wel best kan hij/zij tenminste beter rondjes vliegen

lin88

Pino begint steeds meer te fluiten en te brabbelen, Ik had het niet meer verwacht dus erg leuk  ;D
wel zit hij/zij graag op mijn borst en geeft dan eerst kusjes en daarna bijt zij.
Verder speelt ze regelmatig een hele tijd op het speelplek. Ook een vliegronde vind ze geweldig en komt dan bij mij uithijgen.
Heb pas ontdekt dat ze ook graag nog mijn laatste restje thee wil, ja eigenlijk wat wil ze niet :P