28 maart 2024, 21:55:44

Tic Tac en Tum Tum

Gestart door Suuús, 26 juni 2013, 10:05:57

« vorige - volgende »

Suuús

Oh dat is een goeie tip.
Ik heb ze gister eerst even in een badje met heet water gelegd, om de eventuele beestjes, en vieze dingetjes te verwijderen. D
Daarna 3 in hun kooi gehangen. Werd eerst heel hard tegen geblazen haha, maar na een tijdje begonnen ze toch te kijken en een beetje te knagen. Ben nu nog op school, maar zal zo eens bekijken of de takken nog leven, of dat ik ze gelijk kan omwisselen.  :-X

Nadiine

Hahah wat leuk!

Och, je heoft ze echt niet te wassen hoor!
Beessies kunnen wel wat hebben!  ;D

Xxx, Nadiine! ♥

Kijk ook eens in ons dagboekje!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,39065.0.html

Suuús

oh haha ben ik weer te voorzichtig :-X
Nou dan spoel ik de volgende niet af.
Takken in de kooi zijn wel aangeknaagd maar niet helemaal op.
Ik probeer wat aan school te doen, maar die kleine aapjes zitten steeds aan de randjes van m'n papier te knabbelen haha.

En verder zijn ze nog steeds lekker in de rui. Vind nu ook steeds meer gele veertjes van Tum Tum. Dus het is elke dag stofzuigen voor mij

*do*

Hallo suuús,

Denk niet dat je te voorzichtig bent hoor, ik was de takken zelf ook. Wordt volgens mij zelfs aangeraden. *knipoog*

Ps. vind tum tum trouwens een geweldig leuke naam voor een valk!

Suus91

Ik leg gewoon een blanco velletje erbij mag ze daaraan knagen. Zeg ook a altijd tegen sita he perferator :p
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

Suuús

Dankje do,
Vind Tum tum zelf ook nog steeds heel leuk haha.
En wat betreft die takken. Ze zijn er nu niet gek van gaan doen, en het even afspoelen kan denk ik niet zo veel kwaad, en zoveel werk is het niet.

Suus91, dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar mijn blaadjes blijven dan toch op de een of andere manier veeeel interessanter  ::)

Nadiine

Haha wat leuk! echte boeven zijn het ook he!  ;D
Elvis en Falco zaten altijd aan me snoer te knagen van me laptop en me muis.. VER-VE-LEND! haha want dat gaat natuurlijk kapot en dan moet ik weer nieuwe kopen haha! nu gelukkig geen last meer van  ::)

Xxx, Nadiine! ♥

Kijk ook eens in ons dagboekje!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,39065.0.html

Suuús

Hier weer eens een berichtje van mij!
Met TicTac en TumTum gaat het goed.
Ze zijn alletwee de rui goed doorgekomen en vooral TicTac zit nu echt mooier in de veren.

Verder zijn het echte boefjes met af en toe bakken vol energie haha. Dan schieten ze door de kamer als raketten.
En het volgende moment zijn ze weer lekker gezellig aan het scharrelen op de grond  ;D

Verder heb ik vandaag alle spulletjes voor de kerstboom in huis gehaald. Maar toen ik een kerstboom wilde scoren bedacht ik me opeens dat ik 2 mopjes thuis heb zitten en ik wist opeens niet meer of ik nou een echte of een neppe moest nemen.
Kunnen ze tegen echte kerstbomen? En hoe doen jullie dat met de kerstboom? Vliegen ze er niet in ofzo.
Ik zie het al helemaal voor me. Heb ik zo m'n best gedaan om de kerstboom op te tuigen en dan gaan die twee boefjes erin en BAM valt ie om.
Dat moeten we niet hebben natuurlijk haha  ::)