28 maart 2024, 11:20:09

nieuw valkje kopen ondanks...

Gestart door *do*, 9 oktober 2013, 15:46:02

« vorige - volgende »

*do*

Eigenlijk staat er op de planning dat ik er een valkje bij krijg a.s. zondag. Een mooi cinnamon witmasker popje.
Nu heb ik vandaag te horen gekregen dat iig 1 van mijn vogels megabacterie heeft.
Kan ik het popje nu nog wel kopen?
Stel ik zet haar boven en hou haar daar, met de extra benodigde voorzorgsmaatregelen, voor de tijd die nodig is om de bacterie/schimmel onder controle te krijgen.
Ik zat mij zo op het popje te verheugen, vannacht nog over haar gedroomd. Haar naam zou Peta worden.
Ik twijfel...

carco

Als je de gelegenheid hebt haar inderdaad goed apart te houden zodat ze absoluut geen contact met elkaar hebben kan je het best doen. Vertrouw je het zelf niet misschien met de kweker overleggen of ze nog een poosje daar kan blijven?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*do*

Ik kan ze zeker gescheiden houden. Heb een kamertje over boven in ons huis. Dank je wel Caroline.

Aan de ene kant denk ik dat ik wel wat positiefs kan gebruiken nu. Voel mij behoorlijk *piep*, als je begrijpt wat ik bedoel! Beetje een dubbel gevoel, wil niet dom doen nu...

carco

Snap je volkomen.
Moeilijk om te adviseren wat je moet doen.
Het kan in principe geen kwaad als je ze goed gescheiden houdt. Ik denk dat je op je gevoel af moet gaan en in ieder geval met de kweker overleggen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*do*

Ok, doe ik dat.
Het is natuurlijk wel zijn jong wat ik onder deze omstandigheden over zou nemen dan.
Dank je wel voor het meedenken...