is het goed om mijn valkje mee op de badkamer te nemen?

Gestart door lotteeeu, 27 augustus 2012, 00:37:16

« vorige - volgende »

lotteeeu

Hallo ,ik neem bijna elke keer als ik in bad ga mijn vogeltje mee !
maar is dit eigenlijk goed voor ze ?

alvast bedankt !

BvZwolle

Dag Lotteeeeeeeeeeeeeeeeeu ;)

Je kunt je vogeltje best meenemen, maar zorg voor voldoende ventilatie zodat het niet te vochtig binnen wordt.

En doe je de vogel "in bad", niet te warm water (max 30) en zorg dat de kop niet nat wordt!

Groetjes

lotteeeu

oh heel erg bedankt!!
ik neem hem altijd mee naar de badkamer maar hij gaat wel niet echt in bad hoor soms is met zijn pootjes zodat die een beetje proper blijven :)


lotteeeu


lily80

Ah wat lief om te zien.
Rio wil er nog niet veel van hebben ;D
Gr Lil

lotteeeu

Nee de mijne gaat ook enkel mee op de badkamer maar erin zitten dat doen hij niet! :D hij is wel al eens 1 keer in zijn badhuisje gaan zitten ,voor de rest drinkt hij er alleen uit!

NaZGuLxNL

Citaat van: Hdejong op 29 november 2012, 18:03:13
http://www.youtube.com/watch?v=24molCId9ro&list=LLjoEidZ45kngh5rFeEGz2gQ&feature=mh_lolz Onze valkparkietjes in de douche...


hehe das wel cute de mijne zit altijd als een verzopen kat op de deur. Heb meer het idee dat ze het niet echt leuk vindt nog, maar wel blijft zitten omdat ze weet dat het moet. De nevel spuit vindt ze helemaal niks. ze vliegt al weg als ik het uberhaupt in haar richting beweeg. Hopelijk went ze wat meer aan de douche.

Suus91

Haha zo zit mijn tamme valkje altijd op mijn hand als we samen aan het douchen zijn.
Begint met water drinken, vervolgens ervoor gaan zitten. Moet altijd wel opletten want ze ken zo erg genieten dat ze vergeet haar evenwicht te bewaren ;D ;D ;D
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

Yens

Citaat van: Suus91 op  2 mei 2013, 23:03:49
Haha zo zit mijn tamme valkje altijd op mijn hand als we samen aan het douchen zijn.
Begint met water drinken, vervolgens ervoor gaan zitten. Moet altijd wel opletten want ze ken zo erg genieten dat ze vergeet haar evenwicht te bewaren ;D ;D ;D


Bij mij verliest ze soms haar evenwicht ook zo erg geniet ze daarvan. :D
Een dag zonder mijn valkparkiet is een dag niet geleefd.
Groetjes Yens, Pino,Loko,Krokie,Candy,Falk en Piko

Suus91

Het is al een keer bijna eerder gebeurd, toen greep ze zich razendsnel vast aan mijn buik, dat deed nog best pijn. Als ik nu zie dat ze zin heb hou ik haar vlak bij de buik en dan nog een hand ervoor. Als ze dan haar evenwicht verliest zit blijft ze mooi op mijn hand.

Mijn tamste valkje is zo'n beetje mijn hartsvriendinnetje, ontzettend lief ding!
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

falcolover

Ik doe dat ook gewoon een keer is hij/zij in bad gevallen gelukkig niet kopje onder