28 april 2024, 19:19:19

help

Gestart door tweelingtjes, 20 augustus 2013, 21:46:08

« vorige - volgende »

tweelingtjes

mijn vogel is ga vliegen hij zit in de boom van de buur ik heb een manneke en een vrouwke de vrouwke is ga vliegen ik hoor het maar zie het niet ik heb het manneke in een klein kotje gedaan en in de wei gezet ze
begon te fluiten naar elkaar maar kwam niet
het vrouwke is tam het manneke niet
hij is hoog in de bomen maar vlieg niet weg hij zit er al meer dan 5 uur
heb ik een kans dat hij terug kom

Sjeufke

Oh, wat vervelend voor je. Zolang ze in de buurt blijft bestaat er een kans dat je haar terug kunt lokken. Zeker als ze tam is. Mij is het ook eens overkomen met 2 valkjes die uit de volière waren ontsnapt. Ze reageerden op het geroep van hun groep en ik heb ze uiteindelijk met trosgierst kunnen lokken. Wel pas 2 dagen later, toen hadden ze natuurlijk ook flink honger.
Ik wens jou ook dat succes!

tweelingtjes

ik heb hem zien weg vliegen deze morgen nu heb ik het manneke in een klein kotje gedaan en hij fluit maar mijn vrouwtje antwoord niet ik denk dat ik hem kwijt ben
in mijn straat sta er veel bomen de bladeren eet hij graag

Sjeufke

Heb je haar nog gezien of gehoord, of is ze echt weg? In dat geval kun je op deze site een oproep plaatsen bij 'gevonden/vermist' en ik zou het ook melden bij Amivedi en het dierenasiel. Er blijft altijd nog de mogelijkheid dat ze door iemand anders wordt gevangen die op zoek gaat naar de eigenaar! Sterkte!!!

tweelingtjes

ik heb haar niet meer gehoord ik denk niet dat iemand haar kan vangen ze is niet graag bij vreemden :'( ik woon in belgie en er zitten hier alleen nederlanders op

Sjeufke

Nee hoor, er zitten ook mensen uit België op deze site!