20 april 2024, 01:28:30

popje

Gestart door viviane, 13 augustus 2013, 14:48:54

« vorige - volgende »

viviane

kan iemand me vertellen of dit werkelijk een popje is ,en welke soort van valkje.

smiley

Hallo

Dit is een wildkleur popje  ;)mooie vogel ....
Want als dit een man was geweest dan zou hij een geel masker (kopje ) hebben .

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

viviane

dank je wel ,je hebt trouwens ook mooie valkjes.
Dit is mijn eerste valkje ,dus ik ken er niet nog niet zo veel van en ze is nog niet tam ,heb trosgierst gekocht en in de kooi gehangen ,maar ze eet er nog niet van ,het lijkt of ze er bang van heeft.

Suus91

Als je haa nog niet zo lang hebt zou het kunnen dat ze nog moet wennen.
En je hebt uitzonderingen die geen trosgierst lusten, in dat geval moet je iets anders zoeken wat ze lust. Ik raad zelf in ieder geval de snoepstaven af omdat deze heel veel vetten en suikers bevatten.
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

viviane

oke bedankt voor de info ,we zullen inderdaad wat geduld moeten oefenen ,want ze is soms een beetje eigenwijs ,net zoals ik haha :D

carco

Conny zegt wel dat het een pop is, maar ik zie niet staan hoe oud het valkje is?
Ze heeft helemaal gelijk als het geen jonge vogel is.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




viviane

mijn valkje is nu 3maanden oud ,en de kweekster zei tegen mij dat het een popje is ,ik ken er eigelijk niet zo veel van.ben nog maar beginner.

groetjes viviane

Yens

Ze krijgen de eerste rui rond de 9 maanden. Het kan zijn dat het een man is rond de 3-4 maanden beginnen ze te fluiten.
Een dag zonder mijn valkparkiet is een dag niet geleefd.
Groetjes Yens, Pino,Loko,Krokie,Candy,Falk en Piko

smiley

Hoi

Als je valkje nu pas 3 maanden is dan kan het net zo goed een man zijn !!
Pas wanneer de grote rui is geweest als hij/zij ongeveer negen maanden is word er meer duidelijk .
Dan blijft het valkje zo en is het een popje  of zijn kopje word geel en dan is het een man !!

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

viviane

oke bedankt voor de info ,het valkje fluit soms nu al deuntjes,dus nu twijfel ik ook ,maar we zullen zien ,zie je dat ook aan de graat op de staart ,heeft een man een visgraat op de staart ,dit zie je wel bij mijn valkje.

Yens

Vor de rui lijken mannen op poppen. Visgraatmotief is bij jongen voor de rui en volwassen poppen als ik het juist heb
Een dag zonder mijn valkparkiet is een dag niet geleefd.
Groetjes Yens, Pino,Loko,Krokie,Candy,Falk en Piko