27 juni 2025, 16:06:04

Mijn popje fluit als een man!

Gestart door Burung, 28 juli 2013, 10:34:59

« vorige - volgende »

Burung

Hallo!!

Ik twee lieve valkjes. Burung (witmasker) en Cerah (opaline popje)
Burung is van april dit jaar en heeft praatjes voor 10. Nee.. Voor 20!!  :o
Ik heb haar toen der tijd als popje van 8 weken bij een hobbykweker gekocht en heb eigenlijk altijd mijn twijfels gehad over haar geslacht.
Burung was mijn allereerste valkje en dus ben ik nog een valkjes leek  ;D
Hoe dan ook ben ik gek op mijn valkjes, elke dag weer een beetje meer  ;D en zit er dan ook aan te denken om een volière buiten gaan maken waar hopelijk wat meer valkjes in komen te zitten.

Zoals ik al schreef heeft Burung praatjes voor 20. Het enige moment dat ze stil is is 's nachts en als ze overdag een schoonheidsslaapje doet. Een echte druktemaker die regelmatig een hele discussie aangaat met haar spiegeltje of het belletje wat daar aan hangt. Ook fluit ze sommige dingen (soms maar half) na. ze begint steeds meer witte vlekkies op haar koppie te krijgen (zit nu in haar eerste rui) maar het echte "witte masker" komt (nog) niet door.
Heen en weer hupsen doet ze niet maar ja knikken weer wel.
Ideaal is dat ja knikken als je je gelijk ergens wilt halen en je partner je dat niet geeft!  ;)
Wat vind jij Burung? Heb ik gelijk of niet?!
Naast het drukke vogeltje wat de hele dag fluit is Burung echt DE grootste knuffel die ik ken!
Heerlijk vind ze dat! Ze kan uuuuuren bij me zitten en bijna in een soort van trance raken als ik haar aan het kroelen ben. En als ik het even te druk heb met de tv, iPad of telefoon is dat ook geen probleem hoor! Dan komt ze gezellig bij me zitten en geeft ze me kopjes, zo kroelen we dan toch nog een beetje haha  :P

Ik zit nu op de iPad en daar staan geen duidelijke foto's van Burung op dus ik zal even kijken of ik via mijn tel een aantal foto's kan plaatsen.

Burung

Ppssjooeee een foto plaatsen is nog niet zo makkelijk Bahasa  :P

http://i42.tinypic.com/kb6tue.jpg

Zo das er alvast 1!

carco

Ga er maar vanuit dat je zgn pop een mooie man is, vooral als je nu al wit door het masker heen ziet komen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!