28 maart 2024, 13:37:15

HULP GEZOCHT

Gestart door Murphy, 24 augustus 2013, 22:04:05

« vorige - volgende »

Murphy

Ik heb een jong valkparkietje die vandaag uit het ei gekropen is, maar de ouders kijken er niet naar om.
Ik ben dringend op zoek naar iemand die verstand heeft van het voeden van zo'n jonkie of een pleegkoppel heeft die het jong kan grootbrengen. ik ben bang dat hij anders onheroepelijk zal sterven :'(

carco

Liggen er nog meer bevruchte eitjes?
Hebben ze al vaker een nest gehad?

Waar woon je?

Klik op het plaatje voor onze site!




Murphy

Deze pop is een eieren machine, normaal legt ze een paar eitjes waar ze naar een paar dagen al op uitgekeken is.
( even voor de duidelijkheid ze legt de eieren op de grond van de volière). Ik heb het niet in de gaten gehouden en nu heeft ze de eitjes dus wel uitgebroed.
eerste jong heeft ze laten verhongeren de tweede zit nu onder een warmte lamp en de derde zal zich dan waarschijnlijk maandag aandienen. ik zoek dus een pleegkoppel voor één maar waarschijnlijk twee jongen.

Murphy

ik woon in Hansweert zeeland, deze pop heeft nog nooit een nest grootgebracht want haar eieren waren altijd onbevrucht.

carco

Ik ken jou wel trouwens ;)
Dacht het al aan je email adres te zien. Heb zelf nog koppels op eitjes die ieder moment uit kunnen komen, maar heb dit koppel nog niet zo lang dus ik weet niet of ze pleegjongen nemen.
Klik op het plaatje voor onze site!




Murphy

Het is allemaal gokken, het is beter dan niets, het ei als daar nog leven in is, zal dan zeker gered moeten zijn.
ik kan het jong vannacht wel in leven houden en het vervolgens met het ei naar Dordrecht (toch?) brengen.

carco

Klopt ja: ik mail je wel even ;)
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Zondag is Ingrid bij mij geweest met 2 kleintjes die inmiddels geaccepteerd zijn door mijn pleegkoppel ;)
Topic kan dus neem ik aan op slot.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!