Man of pop? en een tweede valkje..

Gestart door IvD, 28 januari 2014, 23:12:59

« vorige - volgende »

IvD

Goedenavond allemaal! Mijn naam is Iris en ik ben nieuw op het forum, al heb ik het afgelopen anderhalf jaar al vele malen de website geraadpleegd  :)

Ik zou heel graag willen weten of dat mijn valkparkiet Epke een man of een pop is. Helaas is afgelopen vrijdag mijn andere valkje Adje overleden  :'(  en ben ik op zoek naar een nieuw maatje voor Epke. Van Adje wist ik het geslacht ook niet en het is altijd prima gegaan tussen die twee tot dat Adje ziek werd in november en Epke hem alsmaar begon te pikken, ik heb ze daarom toen uit elkaar gehaald...

Wanneer ik er een nieuw valkje bij ga zetten is het dan beter dat dit er een van het andere geslacht is of maakt dat eigenlijk niet uit? Ik heb foto's bijgevoegd van Epke. Epke is 1,5 jaar oud, erg aanhankelijk maar alleen naar mij toe, verder fluit hij/zij geen deuntjes ik krijg alleen korte kreten, hangt regelmatig ondersteboven aan zijn/haar stok en het lijkt alsof hij/zij soms zit te broeden op de voederbak??

Misschien dat iemand me kan helpen, alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Iris

carco

Als eerste sterkte met het verlies van je andere valkje.
Epke is een mooi opaline dametje ;)

Wat je erbij zet maakt niet zoveel uit: het kan beide.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

IvD

Dankjewel voor je reactie Caroline! Ik ga snel op zoek naar een vriend(in) voor Epke :D

Groetjes!