19 april 2024, 07:34:56

valkparkiet op tv

Gestart door Lique, 18 oktober 2003, 16:57:56

« vorige - volgende »

Lique

Hoi allemaal,

Ik kreeg net een mail van Roger en Jo.
Wel kijken he ;)

Zoals beloofd hierbij de datum van de tv uitzending bij het programma villa achterwerk.
 
zondag 19-10 tussen 09.00 en 11.00 uur
 
woensdag 22-10 om 18.15 uur, allebei op ned. 3
 
Groetjes Roger en Jo.

Natalie

Waar gaat dat programma dan over?

Groetjes Natalie

Peter

Hoi allemaal,

Hier volgt wat meer informatie:

VPRO
Proefdier - 09:59 - 10:12
Kinderen die van hun vader en moeder geen huisdier mogen hebben, kunnen in een periode van 3 maanden bewijzen dat ze de zorg voor het dier van hun dromen heus wel aankunnen. Maar als ze zich niet aan de afspraken houden gaat het feest niet door! Afl. 3 Shivon wil dolgraag een valkparkiet. Ook al ziet ze in dat het....

---
Herhaling:
Deze uitzending wordt 22 Oktober om 13:58 - 14:10 nogmaals uitgezonden.

Natalie

Hoi Peter,

bedankt voor de aanvullende info! Ik las het net overigens ook in de niieuwsbrief.

Groetjes Natalie

Speedy

Nou ik heb het net gezien, wat erg zeg..
Zo gaat het dus inderdaad bij veel mensen, vandaar dat er zoveel afdankertjes staan op marktplaats.
Kinderen lijken het leuk te vinden, maar dan opeens toch maar niet.
Ikzelf vond deze valkparkiet een schatje, ik wou dat ik haar had.

Groetjes,
      Trudie

Lique

Ja, zo vond ik het ook.
Ze weten niks van de valkparkiet. "ze kunnen maar 1 maatje hebben"
Nou dat blijkt hier wel, maar niet heus.
En "hij wou niet tam worden". volgens mij was hij toch redelijk tam. Ik denk niet dat ze een wilde mee had willen maken, die haar telkens in de vingers hing.
Ze had zich moeten informeren over de leuke en niet leuke dingen.Ook neemt ze de kat en cavia mee naar de kooi. Wat moet die valk een angst hebben gehad.
Kortom, veeeeel beter dat de valkparkiet terug is gegaan, naar opa.

ria

Hallo,

Het meest zielige vind ik nog de klap tegen de deur, jaja, gordijnen dicht, doe dat dan meteen !  :-/

Groet,
Ria

Tim_en_Sarah

Tjonge, wij vonden deze valk inderdaad erg tam! Hadden ze Flip moeten hebben toen ie klein was... dat was pas een echte wilde. Deze valkpartkiet liet zich zelfs likken door de hond, nou ja zeg. Goed dat ze 'm niet houden, het is daar al een enorme beestenboel. Ik vond die kooi wel mooi groot, kunnen ze er gelijk een partner voor deze arme valk bijnemen.

Groetjes,

Tim en Sarah

Inger m

Hoi,
Ze had duidelijk andere verwachtingen van de valkparkiet, jammer dat het dan zo afloopt. Ik vond hem ook behoorlijk tam. ik had wel verwacht dat er een deskundige iets over de valkparkiet zou komen zeggen, want echt veel verstand hadden ze er niet van.
Overigens was het niet zo'n enorme beestenboel hoor, maar 3 vind ik niet zoveel. hier zitten er veel meer....
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Cobie

Hallo allemaal.

Verdulleme ik heb het niet gezien  >:(. Maar ik ga voor de herhaling. Begrijp ik goed dat valkjes hier als proefkonijn voor kinderen dient? Bevalt het niet hup weg ermee. Dat zal toch niet!!!!!!!!!!!!

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Kolkkie

Hoi,

Ik ga ook voor de herhaling. Als ik het zo hoor, zal ik nog aardig boos worden ook nog >:(.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Saskia

Ik heb het net ook gezien.Wat erg zeg!Blij dat ze hem niet heeft gehouden.Hij was al heel erg tam,en ik vind het ook stom dat ze beweren dat een valkparkiet maar 1 vriendje kan hebben.Bij die spreekbeurd kwam hij toch ook zonder problemen bij haar klasgenootjes zitten?Het was trouwens geen cavia,maar een rat die ze mee naar de kooi nam.Dat die andere huisdieren die valkparkiet niet iets aangedaan hebben.Ik heb het ervaren met mijn tamme rat,die beet in Elmo d'r teen toen ze op de kooi lande.Gelukkig is het weer helemaal genezen,dus voortaan let ik wel op dat ze niet de kooi als landingsplaats gebruiken.

angela troost

hoi,ik heb het programma ook net in de herhaling
gezien.
dat ze zon beessie als proefdier houden echt zielig,en
dat die ouders er niets aan vinden,echt bezopen
gewoon,wie houdt er nou niet van die poepies?????????
nou,wij dus wel met zijn allen he??????????
JA NATUURLIJK!!!!
nou,groetjes allemaal
doei angela.

Silvia

Ik heb de herhaling opgenomen want ik moest werken vandaag.
Die ga ik dus straks kijken (ik hoop dat ik uiteindelijk het juiste programma op heb genomen.....

Het klinkt alsof het niet echt een leuke uitzending is. Net als met de dierenwinkel: Ik moet altijd even kijken omdat ik het leuk vind om andere valkjes te zien, maar ik vind het altijd heel erg zielig met z'n allen in zo;n klein kooitje......


Cobie

Hoi Allemaal.

Ik heb dus ook de herhaling zitten kijken. vreselijk wat er met dat valkje gebeurt. Pats tegen het raam van de deur, en dan zeggen hier kan hij een hersenschudding van krijgen. En ze vind hem niet tam maar het valkje mag niet op haar schouder zitten. Dit vind ze eng. Haar ouders maar zeggen dat ze meer aandacht aan het valkje moet besteden en die meid maar roepen jaaaaaa. Na 3 maanden mag het valkje weg naar opa.
En dan durft ze ook nog te zeggen dat ze verdrietig is.
Vreselijk dat dit gebeurt.

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier