19 april 2024, 11:49:46

Avonturen van de 6 musketiers

Gestart door Suus91, 16 juli 2013, 09:41:09

« vorige - volgende »

BroertjeLydia

Sita is gewoon een knapperd en staat altijd leuk op de foto   ;D

Suus91

Dat vindt Sita zelf ook ;D ;D ;D
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

Suus91

Vandaag was het even paniek in de tent een van hen had een fotolijstje omgestoot en dat is weer paniek. Ik dus op de stoel gaan staan om deze weer rechtop te zetten. Vervolgens besluiten ze weer een ronde te vliegen land Merel ineens op mijn hoofd. Zo stoer! De schuwste van allemaal landde op mijn hoofd en vloog niet gelijk weer weg. Bleef nog zeker 2 minuten zitten tot ik besloot van de stoel af te gaan, maar uiteraard supertrots yeah!
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

BroertjeLydia

Haha, ja, dat is dan even paniek....
Maar trots mag je zeker zijn op Merel!  :o

Groetjes Lydia

Suus91

Trots was ik zeker. Valt me ook op dat haar hele houding veranderd is, normaal rende ze gelijk van je weg, je kunt nu rustig voor de kooi staan. Als ze in de kooi op die paarse pedi perch zit pal bij tralies rende ze het liefst naar de anderen. Nu kijkt ze je gewoon aan met relaxte ogen, ja ze houdt je wel in de gaten. Denk trouwens niet dat ze echt mensenschuw was maar eerder heel erg bang voor handen. Al neemt ze wel eten van je aan, alleen vanuit je vingers is ze het hier gewend.
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

BroertjeLydia

Fijn om te horen!
Hoe oud is ze eigenlijk?
Misschien wordt dat ook nog wel zo'n lekkere kroelkont  :D

Groetjes Lydia

Suus91

Ze zijn allemaal rond 3,5jaar, Cheeky en Frouwkje 4, Olaf en sita 2,5 maar wat niet is ken nog komen.

Heb in ieder geval al 2 heerlijke kroelkonten
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

Suuús

Whauw wat een vooruitgang!
Leuk om te horen.
Hoe komt het dat ze zo `handenschuw´ is?
Heeft ze iets meegemaakt in het verleden of is het gewoon geen kroel-karakter?

Suus91

Komt door haar verleden. Kleine kinderen... Dus tja ik denk dat dat wel genoeg zegt. Ze ken wel van kroelen houden maar door haar verleden duurt het even. Ze is nu ook steeds meer het vertrouwen stukje bij beetje aan het terugwinnen. Maar ach ik heb de tijd en je moet zo een beestje niks opdringen.
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

BroertjeLydia

Ja, dat zegt inderdaad wel genoeg....
En inderdaad gewoon lekker doorgaan zo en niks opdringen.
Dan moet het helemaal goed komen  :)

Suus91

Zo mijn grasjes zijn wat later buiten de kooi gegaan als de valkjes. En kennenlijk vinden meneer en mevrouw dat er niet voldoende voer meer in de bak zit dus zitten ze weer te scharrelen op de vloer. ze zoeken alles af zelfs onder hun kastje en achter het bureau. Interesse voor kabels hebben ze niet hihi. Wel een geweldig gezicht want deze helden zijn nergens bang voor
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

Nadiine

Hahaha oh oh wat komt me dat bekent voor!
Heerlijk he, als ze als kippetjes over de grond scharrelen  ;D

Xxx, Nadiine! ♥

Kijk ook eens in ons dagboekje!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,39065.0.html

Suuús

Oh ja dat is lief als ze over de grond wandelen.
Ze zijn hier in de rui, dus helemaal leuk. Dan wandelen ze over de grond en dan komen ze een veer van zichzelf tegen, en hier wordt dan mee gespeeld en gedaan. Echt een grappig gezicht  ;D

Suus91

En het vertikken die bak leeg te eten. Was het weekend weg en er lag nog een halve sliert trosgierst op het bureau bij thuiskomst lag het hele bureau onder een dat terwijl ik de voerbakjes nog had bijgevuld stelletje kieskeurige snotneuzen haha
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

Nadiine

Nou vrouw,
ik zou ook voor de zak snoep gaan ipv die gezonde maaltijd!  ;D

Xxx, Nadiine! ♥

Kijk ook eens in ons dagboekje!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,39065.0.html