4 mei 2025, 21:42:47

Punky

Gestart door Lique, 22 september 2003, 21:23:13

« vorige - volgende »

ziralioness

Ik hoop echt dat Punky een goed nieuw vrouwtje heeft gevonden!!! :)

Ikzelf heb ook de kans gekregen een wildkleur mannetje die een goed tehuis zoekt te nemen... :) Nu nog thuis overleggen...  ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Lique

Hoi allemaal,

Een erg nare week.
Gisteren een jong van Punky dood gegaan, en nu is hij onderweg naar zijn nieuwe thuis.
Merel kwam vanmiddag bij ons, en het klikte gewoon.
Daarom heeft ze Punky ook meegenomen, om te kijken, hoe het bij haar thuis gaat.
Als het niet wil op de een of andere manier, komt Punky weer terug.
Het is allemaal heel erg moeilijk nu, maar ik doe er wel goed aan.

groetjes lique

ria

26 september 2003, 22:27:34 #32 Last Edit: 26 september 2003, 22:58:33 by ria
He hallo,

Nou hopelijk klikt het goed met het nieuwe baasje. Maar volgens mij komt dit wel goed als ik het zo lees. Super hoor dat hij zo snel een nieuw baasje heeft gevonden.

Groet,
Ria

Irene

Jeetje een hoop verschillende gevoelens bij jullie deze week. Blijdschap van een nieuw nestje, verlis van Nielsje en de keuze maken om Punky weg te doen :-/. Niet gemakkelijk, maar fijn dat het klikte met Merel. Dat moet dan toch een beetje een fijn gevoel geven.
Veel sterkte alletwee.
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Tara

Hoi Lique,

sterkte he, maar je hebt de juiste beslissing genomen. Ben blij dat het klikte, volgens mij zal het wel goed verlopen.

Groetjes, Tara

Lique

27 september 2003, 23:45:20 #35 Last Edit: 27 september 2003, 23:46:06 by Angelique
Hoi,

Inderdaad, een hele rare week is het. Zowiezo met alles.
Ja, ik hoop ook dat ik er goed aan gedaan heb, om hem naar een goed adres te doen.
Maar het loopt wel los, ik mis hem wel, het is heel rustig hier in huis, maar het geeft mij wel weer wat rust.

groetjes lique

Sanna

Aggossie Lique... :-[ Is het jonkie nou toch doodgegaan?? Wat sneu nou. Maar hij was ook wel een heel stuk kleiner dan de rest. Wat maakt het ook uit, het blijft altijd vreselijk een beestje te moeten verliezen; zeker al je het praktisch zelf hebt opgevoed. Wel ben ik blij dat het Punky zo goed is vergaan. Ik hoop dat hij het zelf ook erg naar zijn zin zal hebben. Zou Merel je nog wel eens foto's van hem sturen?

Sterkte met alle vervelende dingen, maar heel veel succes met al je nieuwe jonkies. Ik heb ze gezien... Oooooh wat zijn ze toch klein en schattig!

Groetjes, Sanna

Merel

:)Hoi,
IK wilde iedereen vertellen dat het heel goed gaat met *Punky* we zijn heel blij dat ie in ons leven is gekomen en zouden hem ook voor geen goud meer willen missen. :)

Angelique en Peter bedankt dat jullie *Punky* aan me toevertouwd hebben ik stuur jullie binnenkort een foto van hem.

Groetjes Merel

Speedy

Hoi Merel,

Gefeliciteerd met Punky en heel fijn om te horen dat je zo gek met hem bent, dit verdiend hij zeker....we hebben altijd zijn verhalen gevolgd.
Veel geluk met hem....

Groetjes,
    Trudie

Lique

Heej Merel,

Oo wat ben ik blij, dat hij het naar zijn zin heeft zeg.
En ik wacht vol spanning af op de foto's.

groetjes lique

Irene

He Merel en Lique,
wat fijn dat het zo goed uitpakt met Punky! :)
Dat doet een mens goed ;)
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Natanella

Hoi Lique en Merel,

Wat fijn om te lezen dat het nu goed gaat met Punky! Na alle verdriet en narigheid is het toch ontzettend fijn als je mens en dier weer blij kunt maken!
En ook leuk voor jullie he Lique, als je op deze manier Punky toch nog een beetje kunt volgen in zijn leventje!

groetjes, Anita

daan

Hoi Marel en Lique,

Wat fijn dat Punky een goed nieuw thuis heeft gevonden bij Merel. En dat moet voor jouw ook een fijn idee zijn Lique.
Nou ik hoop dat we nog veel verhalen van Punky gaan lezen.

Groetjes Daan

Stijn dc

hello

wat fijn dat punky een goede huis gevonden heeft!
hopelijk moet ie niet terugkeren, want merel is er erg blij mij lijkt mij!

SDc:D

clowntje46

Hoi Merel en Lique
Ik lees het weer eens te laat hihi maar goed  ben blij dat punky het goed getroffen heb bij merel en voor jou ook een opluchting he lique dat hij het daar naar z,n zin heeft
groetjes en tot zaterdag   Ans