10 mei 2025, 12:56:21

wie kan mij helpen??

Gestart door DaniqueHarley, 9 juli 2013, 22:12:36

« vorige - volgende »

DaniqueHarley

Mijn valkje begon vannacht ineens te vliegen en toen zat hij doodstil (leek in shock te zijn ofzo?) En reageerde nergens meer op! Op een gegeven moment na een beetje pushen deed hij weer normaal!  Hoe kan dit??

En als hij niest en er komt dan vocht spetters uit zn neusdoppen is hij dan verkouden? Is het dan heel ernstig?

Groetjes Danique

mariannenl

is het een lutino , dan kan je eventueel een klein nachtlampje aan laten staan , dit gebeurt wel meer

Dit (hier onder ) staat hier elders in het forum hierover :
----------------------------------------------------------------
Diverse mutaties (kleurslagen) zoals de lutino (wit/geel) en de albino (helemaal wit) kunnen nachtblind zijn. Als ze in de nacht dan ergens van schrikken kunnen ze de zitstok niet meer terug vinden met gevolg: Paniek. Door een kinderlampje of nachtlampje te plaatsen kun je voorkomen dat er in de nacht paniek ontstaat.
------------------------------------------------------------------

Dat niezen is reiniging en volkomen normaal, tenzij er echt uitvloeiiing uit neus  en eventueel ogen komt

Suus91

Ik heb dit inderdaad ook een keer met mijn albino man gehad. Hoorde wat herrie, ging ik kijken zat ie tegen de tralies geklemd. Had hem toen hij vervolgens de kooi uitvloog ( licht aangedaan) maar even op de hand genomen en hem weer wat gerustgesteld en vervolgens weer in zijn kooi gezet. Het is in die kamer gelukkig niet helemaal donker.
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky