14 mei 2024, 18:07:14

Het virus onder mijn vogels

Gestart door Tara, 14 december 2003, 15:50:26

« vorige - volgende »

DeesDoos

hoi Tara,

wat een narigheid zeg :'( misschien dat je feld even kunt bellen, is wel duur vanuit belgie maar misschien dat die je verder kan helpen en medicijnen op kan sturen ofzo.. zou in ieder geval heel erg fijn zijn :) hopen dat alles nu goed blijft gaan na vandaag en misschien dat je ze per twee apart kan zetten ofzo? ik weet niet of dat iets zou helpen waarschijnlijk niet :(
heel veel sterkte en succes

groetjes Dees

Tara

Alle valkjes zien er goed uit vandaag moet ik zeggen, ik wacht nog ff of de DA komt, anders vraag ik of ik Feld mag bellen .... Zal misschien wel mogen, alhoewel, ze zijn in een bui hoor vandaag >:( >:(.

Groetjes, Tara

Tara

Hallo iedereen,

de Da is net vertrokken ...

Hij zelf zegt ook dat de rest er gezond en goed uitziet ...

Hij heeft Tiko mee, en morgen zal ie bellen normaal gezien...

Groetjes, Tara

demi

hallo lieve tara

wat een narigheid maak je weer mee meissie heel veel sterkte van mij.....


diana w

Speedy

Hoi Tara,

Wat erg wat ik nu allemaal lees, dit is zeker een boel in zeer korte tijd wat je verloren bent.
Heel veel stertke de komende tijd.

Groetjes,
    Trudie

die hier nu een kwartelhennetje heeft zitten onder een lamp en tegen een warme kruik aan.
Ze doet vreemd...heeft het koud.
Zucht....en ratje nummer 2 is ook niet in orde.
Alles weer in het weekend.


Tara

Hoi Trudie,

ook veel sterkte dan, hopelijk komt het goed ...

Groetjes, Tara

< Maak me een beetje zorgen om Tazko en Smuey :( >

Maar Malaia, die's top ;)

Tara

Hoi hoi,

jippie, alles gaat goed nu, misschien is de nachtmerrie voorbij van de stervelingen .... Hopen maar. 'k Wacht ongeduldig op de uitslag, normaal zou ie vandaag  gaan bellen ......

De rest ziet er toppie uit, dus ;)

Dit is van gisterenavond .... Nou, nog nie echt super, mjah (is mijn eerste keer hé ;))



Groetjes, Tara

Tara

Hoi hoi,

nou, mijn vermoeden klopt weer ...

Hij kwam een dag later dan vermeld, maar hij zal zoals ik dacht waarschijnlijk nu ook weer een dag later bellen dan gezegd zeker ... Pff, hij heeft nog steeds nie gebeld vandaag, hopelijk morgen.

Hopelijk weet hij de uitslag, en is het toch iets anders, al twijfel ik ...

Groetjes, Tara

tommy

hoi Tara,
Ben een paar dagen weg geweest en kijk vol plezier op de site en zie jouw verdrietige berichten. Wat ontzettend rot voor je zeg. Hoop voor je dat het snel over waait. Veel sterkte en gezondheid voor je vogeltjes.
Annemieke

Tara

Hoi allemaal ...

duurt wel lang voor die DA een seintje geeft ....

De rest maakt het ok, misschien is Smuey toch een popje ondanks ie een paar keer floot? Toen ik ging kijken zag ik Smuey in paarhouding en Pucky vloog weg :o

En eergisteren zag ik ze kroelen tot en met ... Ehh ...

Malaia ... De deugniet ... Als ik fluit naar 'm, gaat ie meeroepen ;). En de laatste noot net klonk een beetje vals.

Ik denk dat er nu geen meer sterven, gelukkig maar ...

Groetjes, Tara

marianca.

Hallo Tara,

Ben heel blij voor je dat alles nu beter gaat :).Hopelijk kun je nu toch nog een beetje van de kerstdagen genieten.Verwen de valkjes maar lekker. :).

Fijne kerstdagen meissie voor jou en je familie.

lieve groetjes van marianca en haar valkjes

Peter

Hoi Tara,

Zoals ik het nu las gaat het nu beter met je valkjes. Zei de DA nog iets over de hoe het nu verder kan gaan?

Groetjes,
Peter

Tara

Hoi Peter,

de 2de DA heeft nog steeds niet gebeld over zijn onderzoek van Tiko .....

Jaah, het gaat beter, nou, zo te zien toch, kan nog altijd weer slechter gaan, hopelijk niet :( ...

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Gelukkig zijn er verder geen valkjes ziek geworden dat zal hopenlijk betekenen dat het nu afgelopen is met de narigheid :-)
Ik hoop dat die andere dierenarts toch nog iets anders ontdekt wat positief is en dat je andere valkjes verder gewoon gezond zijn/blijven.

Veel sterkte met je valkjes.

Groetjes, Paul

Tara

Zow, volgens mij zal alles nou gewoon blijven, geen doden meer enzow ....

En de DA ... Pfffff, die heeft nog steeds nie gebeld ...