16 april 2024, 18:27:13

Het virus onder mijn vogels

Gestart door Tara, 14 december 2003, 15:50:26

« vorige - volgende »

Tara

14 december 2003, 15:50:26 Last Edit: 18 december 2003, 23:03:59 by tara_dewulf
Hoi iedereen,

Lucky is dood ... De DA heeft een autopsie gedaan, maar ze zou al gisteren terug hebben gebeld, maar ze belt maar niet terug ..... Ze verdenkt een ziekte waarvan ik de naam vergeten ben ... En de zwakke vogels sterven ervan zei ze ... Ja, degene die het verleden kennen van Lucky, weten dat hij een zwak hartje had ... Ook zijn de 2 zebravinken en de 2 meeuwtjes gestorven en is Malaia ziek, die zit nu binnen, maar maakt het goed. De rest maakt het ook wel goed ....

Doei doei.

Nes

Jeetje Tara  :(

wat erg dat Lucky en nog andere vogeltjes dood zijn...
Veel sterkte met het verlies...  :'(

 :-* Nes.

Paul

Hoi Tara,

Wat erg van Lucky dat was een van je lievelingen.
Ik hoop dat de rest verder niet ziek word dat zou echt een ramp zijn.
Veel sterkte met het verlies van Luckie.

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi Tara,

Sterkte met het verlies van Lucky.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

DeesDoos

hoi tara,

heel erg veel sterkte met het verlies van Lucky maar hij heeft het zeker goed gehad bij je en zal je dankbaar wezen voor de goede zorgen!

groetjes Desire

Stijn dc

hello

wat jammer dat lucky ook al gestorven is. wss door de kou.
je vinkjes en meeuwtjes zijn ook door de kou gestorven denkik, die zijn niet zo vorstbestand.

Mandy

Hoi Tara,

Ook van mij heel veel sterkte. :-*

Ik ben benieuwd wat de uitslag zal zijn. Ik hoop dat het meevalt en Malaia en de rest gezond worden/blijven. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Fiona

Heel veel sterkte tara met dit verlies :-(
Ik ben benieuwd naar de uitslag,


Peter

Hey Tara,

Hoe gaat het nu met de vogels?

Veel stertke,
Groetjes,
Peter

Suzanne

Tara, wat ontzettend vervelend dat Lucky dood is. Veel sterkte er mee.

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

yentl

hey tara,
wat erg zeg, weer een dood... veel sterkte met het verlies van lucky.

groetjes Yent'l

Tara

Hoi Peter,

met de vogels gaat alles prima, momenteel toch ...

Ik ga straks zelf eens naar de DA bellen, ze laat maar niets horen ... Malaia gaat goed, de hele dag alleen geweest, ocharme :'(.

De cinnamon geparelde Tequila, ziet er ook nie echt best uit, 'k ga echt m'n beklag doen in de winkel hoor!!

De kanaries zijn gelukkig gezond, en d'andere valkjes ook ... Er is een nadeel, en dat is dat ik bang ben om te kijken hoe het met de vogels gaat :'(

Tara

Hoi,

heb dus de DA net opgebeld ... Weet de naam v/d ziekte terug, het is de Polyomaziekte, of hoe het ook moge geschreven zijn .....

Mja, ze zei nog maar eens dat het de zwakkere zijn die sterven, en ze vergeleek het met een soort griep die wij kunnen hebben. Ze zei ook dat het resultaat van de jongen de eerste keer wat minder kan zijn, dat ze kunnen afsterven, maar dat het de tweede keer allemaal weer beter zal gaan....

Groetjes, Tara en Malaia

Tara

Tequila = ook dood .......

 :'( :'(

Lique