20 juli 2025, 18:41:28

Tic Tac en Tum Tum

Gestart door Suuús, 26 juni 2013, 10:05:57

« vorige - volgende »

Suuús

Auu, dat lijkt me inderdaad niet heel erg prettig.
Gelukkig ving ik 'm zelf op. Maar hij durfde van schrik z'n vleugels niet meer uit te doen haha.

Suus91

Hihi gelukkig ben ik met haar heel wat gewend.
Als ze nu gaat zitten om uitgebreid te douchen hou ik mijn ene arm voor de andere en liefst zo dicht mogelijk tegen mijn buik, als ze dan voorover gaat valt ze niet zo snel omlaag.

En gisteravond vond madame het grappig om weer op mijn hoofd te landen, niet erg maar wou net mijn haren wassen, dus maar op de schouder gezet
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

Suuús

Hoeveel keer per week douche jij met je valkjes? :)
Kan dit gewoon elke dag of wordt het dan teveel?

Tum Tum zit net ook fluitjes te oefenen in de kooi.
Heel lief en zachtjes tuuttutuuuut  ;D

En Tic Tac is aan het draken. Hij zit heel de tijd overal in te bijten. Niet hard, maar gewoon zo een beetje miepen. Maar zo ook aan het snoer van mijn laptop. En ik had het snoer al 4 keer verplaatst, en elke keer bleef hij 'm opzoeken.  ::)
Aapje dat het is

Suus91

Ik neem haar elke dag mee, meestal zit ze dan gewoon op de doucherand, en anders zoekt ze me wel op.

Haha vindt die van mijn ook leuk? Zou even wat om het snoer doen zodat ie er niet bij ken. Haar l elastiekjes zijn hier ook altijd leuk

Suuús

Jaa hij bijt niet echt door.. het is meer happen, beetje onderzoeken.
Maar ik hou het wel in de gaten hoor, zodat hij geen snoeren door gaat bijten en er vreselijke dingen gaan gebeuren.

Tic Tac komt steeds mooier in zijn veertjes te zitten. Alleen onder z'n kin en aan z'n vleugels is hij nog een beetje kaal.
Het lijkt wel of hij dagelijks veranderd haha. Ziet er nu al zo anders uit dan eerst :P

Zal vandaag weer even wat foto's maken van beiden :)

Suus91

Sita heeft onlangs past kuifveren verhitten die nu bijna terug zijn, hip zo dat t voor zondag de nieuwe veren er zijn.

Suuús

Ik heb vanmiddag foto's gemaakt van Tic Tac en Tum Tum.
Heb er een collage van gemaakt. ;D

*Haha en terwijl ik dit typ zit Tic Tac op de leuning van de bank en zit alle spullen die daar lagen naar beneden te gooien en dan over het randje te kijken met een blik van "Nouuja wie doet dat nou" ::) *

Oke hier de foto's
Tum Tum met grijze achtergrond

Tum Tum met witte achtergrond

Tic Tac met grijze achtergrond

Tic Tac met witte achtergrond

Lief zijn ze he <3

Suus91

Zijn zeker lieverdjes!
Leuk he als ze zo onschuldig met spullen gaan lopen gooien haha.

Mijn Sita heeft zondag nog een drukke dag voor de boeg, samen met nog een grasparkiet, de rest van de monsters moeten zichzelf maar even vermaken haha.

Suuús

Jaa heel leuk als ze zo ondeugend zijn. Kan er alleen maar heel hard om lachen.

Oh wat ga je doen met Sita?

Suus91

Suus91

Haha leuk, zat ook de andere filmpjes te bekijken. Ook erg grappig.
Mijn grasjes vinden het bijvoorbeeld geweldig om op mijn droogtoren te zitten. Het liefst zonder was hihi. Soms neem ik hem ook mee naar een andere kamer, vlogen jut en jul de gang op hoppa zo op de droogtoren, stelletje flippo's hihi ;D

Dat fluiten is ook erg grappig, het is nog meer meekrijsen dan fluiten maar toch

Suuús

Haha ja klopt.
Het is meer krijsen. Hij doet 't nu wel af en toe wat meer fluiten :) Maar dat krijg ik helaas nog niet op film haha.

Ja de wastoren vinden ze hier ook helemaal te gek.
Vooral met schone was  ::)

Suus91

Haha als dr bij mijn eer op gaan met schone was roep ik ook altijd als je je kont maar dicht houdt. Blijf biedt aan t wassen haha.
Heb al genoeg werk aan alle vogels

Suuús

Haha dat zeg ik inderdaad ook altijd.
Anders blijf je aan de gang.
Gelukkig hebben ze tot nu toe goed geluisterd :P