18 april 2024, 09:20:12

weer 2 valkjes bij

Gestart door Tara, 8 februari 2003, 17:30:34

« vorige - volgende »

Tara

Hoi iedereen! Ik heb vandaag weer 2 valkjes gekocht, een lutino en een wildkleur, jammer genoeg WEER beide mannetjes nou heb ik maar 3 popjes en 7 mannen, maar van die lutino twijfel ik wel of het een man is, de wildkleur is zeker. In de winkel zeiden ze dat ze alleen nog maar mannetjes hadden, maar wat maakt het uit, beter mannen dan geen valkjes toch.

Speedy

Hoi Tara,

Jeetje, maar is dat niet erg voor je poppen dan??
Zoveel mannen bij te weinig poppen?
Krijg je dan geen vechtpartij?

Groetjes,
Trudie

Tara

Nee het gaat best, maar ik zei dat het een wildkleur en een lutino was hé? Nou, de wildkleur is een geparelde man, maar hij is al zo oud dat ik zijn parels niet meer zie, alleen aan de bovenkant van de binnenkant van zijn vleugels. De lutino heet Tiko en de geparelde man heet Merko. Ze zijn niet tam, maar ik vind het jamer dat ze niet roepen want ik wil weten of Tiko wel een man is...
Groetjes Taar&Co

Tara

Hallo mensen, ik ben erachter gekomen dat Tiko (mijn lutino) een popje is. Ziezo, in de dierenwinkels zijn ze zo slim nog niet hé!

Peter

CitaatHoi iedereen! Ik heb vandaag weer 2 valkjes gekocht, een lutino en een wildkleur, jammer genoeg WEER beide mannetjes nou heb ik maar 3 popjes en 7 mannen, maar van die lutino twijfel ik wel of het een man is, de wildkleur is zeker. In de winkel zeiden ze dat ze alleen nog maar mannetjes hadden, maar wat maakt het uit, beter mannen dan geen valkjes toch.
Hey Tara,

Wat leuk!!! Ze hebben een goed thuis gevonden bij jouw :) Veel gelukkig met de twee nieuwe valkjes!!!

Wat leuk dat er ook een popje bij zit :)

Groetjes,
Peter

Tara

Bedankt Peter, ze hebben vandaag al veel gevlogen in mijn kamer, mijn moeder en haar vriend zijn toch niet thuis, dus waarom niet, de geparelde man: Merko en de lutino pop: Tiko zullen vast ook wel een koppeltje worden, ze vlogen steeds bij elkaar enzo. Maar weet iemand wat voor jongen ik kan krijgen met een geparelde man en een lutino pop?

Peter

Hoi Tara,

Bij de mutaties staat een stukje over wat voor mutatie je kunt krijgen. Dit stond erbij:
Man____x Pop___= Jonge Man_____________| Jonge pop
Gepareld x Lutino = Wildkleur/Gepareld/Lutino | Gepareld

Groetjes,
Peter

Tara

Hallo Peter, bedankt, maar daar had ik naar gekeken, maar heb ik dan geen kans op een geparelde lutino ofzo?
Groetjes, Tara