13 mei 2025, 16:48:29

snavel die groeit

Gestart door beatrice, 21 juni 2013, 16:34:08

« vorige - volgende »

beatrice

Cesar is deze morgen in mijn handen gestorven :'(
Hij is in 2003 bij ons komen aanvliegen en heb hem op jullie site gezet niemand heeft hem opgeeisd ook niet hier , overal foto's geplaatst, dus mede met de hulp van Paul heb ik Cesar 10 jaar bij mij gehad in de Ardennen.
Ik had opgemerkt dat zijn snavel heel erg gegroeid was uitzonderlijk de laatste tijd 1 2 maand hij at nog goed maar gisteren bleef hij hangen aan zijn spiegeltje en deze morgen had hij het meoilijk met het klimmen.
Hij floot ook zijn river kwai niet meer. Ik weet niet hoe oud hij was. Deze morgen heb ik hem nog uit zijn kooi gehaald en zat hij op mijn schouder, dan wou hij vliegen maar is op de grond gevallen, wou hem terug op mijn hand zetten maar hij kon niet meer, heb hem vast genomen en hij is zachtjes ingeslapen in mijn handen.
Was Cesar al oud en heeft de groei van een snavel iets te maken met ouderdom of een ander ding?
Ben heel triest zelfs de hond en poes zijn verloren

Johny en Evelien

Sterkte!!!! Hij heeft het in elk geval gelukkig goed gehad bij jullie!
Liefs Evelien
Funky, Lady, Bandit, Ravi, Duke, Yukiko, Layla, Zen, Angel, Charlie, Shadow, Tai, Chi, Happy, Lulu en Jewel
www.funkytownbirds.123website.nl
www.werkgroepvalkparkieten.be
www.artandjewelrybyevelien.nl

jfvhl

Dat is een hele troost dat je weten mag dat je het beste voor hem hebt gedaan en met zoveel liefde voor hem hebt gezorgd.
Heel veel sterkte.
groet,
Jantina