18 april 2024, 09:21:33

nieuwe valk

Gestart door Lique, 18 februari 2003, 14:53:06

« vorige - volgende »

Diana

Wat hebben jullie weer geluk met zo'n valkje :)
Maar ik mag ook niet klagen want ik heb ook zeer veel nieuwe valkjes ;D Ik vind Ricko een erg leuk valkie!!
En wat een leuke naam weer, ik vind dat jullie valkparkietjes allemaal van die leuke namen hebben :) groetjes Diana

Diana

 
Hoi, ik ben Jaco, een Lutino man van al een paar jaar oud. Mijn baasje en vrouwtje weten niet precies hoe oud ik ben. Mijn vorige bazinnetje was een meisje, maar omdat zij er vaak niet was, en ik
lees meer over Jaco

Bij 'onze Valkparkieten' staat Jaco en als je er op klikt Ricko, hoe heet de valk nu???  :-/ ::) Haha iedereen maakt wel een foutjes hoor :) ik verander de naam van mijn valken ook 10 x voordat ik een goede heb :P groetjes Diana

Peter

Hoi Diana,

Toen we de valkparkiet kregen zeiden ze dat hij waarschijnlijk Ricko heette... Daar reageerde de valk ook een beetje op, maar op Jaco reageerd hij ok en nog beter zelfs... De valkparkiet zegt zelf ook Jaco, omdat hij een beetje kan praten. Dus vandaar noemen we hem nu Jaco. Lekker onduidelijk maar hopelijk is het nou iets duidelijker is waarom we de naam veranderd hebben.

Groetjes,
Peter