24 april 2024, 20:21:39

nieuwe valk

Gestart door Lique, 18 februari 2003, 14:53:06

« vorige - volgende »

Lique

18 februari 2003, 14:53:06 Last Edit: 18 februari 2003, 18:34:34 by Angelique
[shadow=white,left,300]  Hoi allemaal,

Sommigen van jullie weten dat ik er waarschijnlijk een valk bij zou krijgen.
Vandaag krijgen we hem of haar. Ik weet nog niet wat voor een geslacht het is. Vanmiddag om 5 uur staat hij lekker bij ons in de huiskamer. Op het moment staat hij bij peter op het werk. Daar zal hij/ zij zich niet vervelen, aandacht genoeg daar.
Ik zal vanmiddag gelijk een paar foto's maken, dan kunnen jullie ook zien hoe hij/ zij eruit ziet.
Ik krijg net te horen dat het een lutino is i.p.v. een albino.

Groetjes @ngelique[/shadow]

Peter

Hoi allemaal,

Het nieuwe valkje is er :)
Wel erg wennen voor hem, een lange auto rit verder en allemaal nieuwe mensen en valkjes. Hij is verder geen andere valkjes gewend dus ff kijken hoe het gaat.

Zijn naam is Ricko, enne foto's volgen nog...

Groetjes,
Peter

Tara

Wat fijn dat jullie een nieuwe valkparkiet in huis hebben! Het zal nu nóg wat luidruchtiger gaan ;). Van harte gefeliciteerd met Ricko en veel plezier ermee,
groetjes, Tara (,wachtend op de foto's :) ;))

Lique

19 februari 2003, 22:32:35 #3 Last Edit: 19 februari 2003, 22:33:34 by Angelique
Hoi allemaal,

Onze nieuwe valkparkiet Ricko heeft nu ook een eigen page: http://www.valkparkiet.com/nl/files/ricko.htm
Lees snel zijn verhaal, en bewonder zijn mooie koppie!!!
Het gaat echt heel goed met hem, hij kan zelfs praten, dat wisten we voor de tijd nog niet eens.

Groetjes @ngelique

Tara

Hoi Lique, hij is gewoon prachtig joh! Veel succes ermee verder!

Paul

Hoi Angelique,
Ricko zal het bij jullie zeker naar zijn zin krijgen :-)
Heel erg gaaf dat ie ook nog kan praten  :D
Wanneer komen de geluidjes van zijn praten op de site want ik ben heel benieuwd hoe dat klinkt :-)
Veel succes met jullie nieuwe valkje.

Groetjes , Paul

Natalie

Hoi Angelique!

Wat een leukerd zeg, die Ricko. Daar zou je toch op slag verliefd op worden? ;)
Lutino's zijn echt mijn favorieten! Ook leuk dattie kan praten zeg, echt geweldig!

ROCKS

Nou ja zeg!!
Wat leuk,een mannetje,en nog een lutino ook!
Jullie zijn wel bofkonten,hoor!En dan ook nog eentje die kan babbelen,mooier kan het niet!Geniet er maar lekker van.
Nellie en Danny


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

yentl

Leuke valk!
En dat hij kan praten (wat zegt hij zoal?).
Nu zijn jullie de geluksvogels ;D.

groetjes Yent'l

Mandy

Hé wat een knapperd is die Ricko! :-*
Leutig dat ie een paar woordjes spreekt,
wat zoal?
Hij zal het zeker goed krijgen daar bij jullie
en de rest van de valkenfamilie! ;)
Ik zal 'm 10 mei in het echt kunnen bewonderen en beluisteren (...en de rest natuurlijk), ben benieuwd!
Veel plezier met Ricko.  ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Peter

20 februari 2003, 07:13:52 #10 Last Edit: 20 februari 2003, 17:25:29 by admin
Hoi allemaal,

We hebben een aparte pagina over Ricko gemaakt! Met foto's :) Zie Onze Valkparkieten Maar hier is alvast een foto:


Ricko zegt zijn naam en hallo, en nog wat andere woordjes, maar als we er bij gaan zitten, houd hij op met praten, de slimmerd. En hij fluit een paar melodietjes, dus binnenkort maar even opnemen en ook op de site plaatjes :) :)

Groetjes,
Peter

Lique

Hoi allemaal,

Er was ons verteld dat onze nieuwe valk Ricko zou heten.
Alleen zijn we er achter gekomen dat hij geen Ricko zegt, maar Jaco. Dus bij deze..... Hij heet Jaco.
Jaco is al helemaal gewend hier. Het klikt goed tussen Jaco en de andere valkjes hier. Jaco begint ook wat meer te praten, ik heb een paar filmpjes gemaakt van Jaco, waarop hij praat. Ik zal ze heel snel op de site zetten. Dan kan iedereen luisteren wat hij allemaal zegt.
Ik ben ook supertrots op hem, hij doet het allemaal heel goed, vind ik.

Groetjes @ngelique

Peter

Hoi allemaal,

Vandaag met de camera een stukje opgenomen terwijl Jaco geluiden aan 't maken was! Kijk snel op de film en geluid pagina (helemaal onderaan: Jaco geeft kusjes (Onze valkparkiet) )

Groetjes,
Peter

Tara

Hoi, echt een mooi valkje en echt heel leuk! Zijn praten doet me helemaal aan mijn eerste valkje Koko denken, het is bijna identiek!

Mandy

AAAHHH wat gaaf zeg!

Echt leuk zeg!

Nou die Jaco heeft het daar bij jullie wel naar zin zo te zien!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl