29 maart 2024, 06:32:21

Kerstkaartjes

Gestart door Peter, 7 november 2002, 19:49:09

« vorige - volgende »

Peter

Hallo allemaal,

Ook dit jaar wouden wij weer kerstkaartjes gaan versturen via de email. Vorige jaar hebben een kaartje gemaakt en dit jaar kun je ook vanaf onze website een kerstkaartje sturen. Nu is onze vraag: Vindt je het ook leuk om een kerstkaartje te maken met een valkparkiet erop? Zo ja als je er eentje gemaakt hebben kan deze op onze website geplaatst worden uiterraad met je naam enzo erbij en dat kaartje kunnen dan ook weer andere mensen versturen.

Een voorbeeld:

Hierbij staat nog Angelique en Peter, maar die tekst wordt nog verwijderd :)

Lijkt het je wat? Stuur dan een kerstkaartje in!

Het lijkt wat vroeg maar kerst is het zo en zo'n kaartje maken kost ook veel tijd!

Groetjes,
Angelique en Peter

Natalie

Wat een leuk kerstkaartje, zeg! Echt ontzettend schattig!

V_Valkie

Dat is een mooie kerstkaart!


alex

ja hallo ik wil ook wel een kertskaartje

linda

ja hoor verdikke dat is precies onze caro alleen heeft hij een witte kuif , ik wil zeker ook zo een kaartje .groetjes linda en co

Yent'l

Tof kaartje, zingt die parkiet jingle bells?

V_Valkie

zit er ook een muziekje bij?

Peter

Hoi allemaal,

Elk jaar sturen wij dus zo'n kaartje naar iedereen waarvan wij het emailadres hebben. De bedoeling van dit onderwerp was eigenlijk of er meer mensen zijn die het leuk vinden om ook een kaartje te maken. Zo ja stuur het kaartje dan naar ons toe. Wij gaan een onderwerp maken dat jij straks ook een kaartje kunt versturen.

Groetjes,
Peter

Yent'l

Hoe kun je zo'n kaartje maken?

Peter

Hoi,

Wij hebben dit kaartje gemaakt met een fotobewerkingsprogramma die bij onze scanner geleverd was. We hebben een mooie foto uitgezocht en die bewerkt tot dit kaartje.

Groetjes,
Peter

Peter

Hoi allemaal,

We kregen van Hester dit kaartje toegestuurd.
Erg mooi!!!



Bedankt Hester,

Groetjes,
Angelique en Peter


Peter

Hoi,

Binnenkort word het mogelijk om deze kaartjes via een e-card serive op onze website te versturen.

Groetjes,
Peter

Cobie Bouhuys

Hoi Peter en Angelique

Het lijkt me heel leuk om een kerstkaartje te maken.
Als het gaat wil ik het zeker proberen.
Ga vooral zo door.

Vriendelijke groet Cobie.

V_Valkie

6 december 2002, 17:58:22 #13 Last Edit: 8 december 2002, 17:10:46 by admin

Is dit nog een leuk kerstkaartje?of is het niks?

Saska

Ik vind het echt een hele mooie kaart die je gemaakt hebt.
Misschien is het leuk om iets bewegends in een kaart te maken.Net zoiets als de snowglobes die op internet te vinden zijn,vallende sneewvlokken of sterretjes ofzo.maar zo handig ben ik jammergenoeg niet echt met teken programma's.
Jammer dat de tweede kaart wazig is,maar ook mooi gedaan.