28 maart 2024, 14:39:56

Valkje overleden

Gestart door Paul, 26 januari 2003, 22:57:04

« vorige - volgende »

Paul

Hallo,
Vanavond zag ik dat een van mijn valkjes stil op de bodem van de kooi zat in een hoekje.
Toen ik hem vastpakte bewoog ie al amper meer en zijn pootjes waren al helemaal stijf :-(
Ik denk dat het zijn laatste stuiptrekkingen waren want zijn snaveltje stond ook heel raar open en zijn oogjes stonden ook wijd open zonder te knipperen :-(
Ik heb nog van alles geprobeerd maar er was geen leven meer in te krijgen helaas :-(
Ik heb hem nog geprobeert warm te maken maar het was hopeloos, niks hielp.
Nu weten we in elk geval zeker dat ie dood is want hij is nu helemaal stijf geworden en hij beweegt nu helemaal niet meer :-(
Ik ben er misschien vanavond nog wel even maar heb er nu even geen zin in.

Groetjes,  PAul




Lique


Hoi Paul,

Oooh, wat erg voor je zeg, dat je valkje is overleden.
We zijn er ff stil van.
Ik leef echt met je mee. Welke was het?
Zal het iets te maken hebben met de mijten?
Ik ben er vanavond laat nog wel, op de chat. Dan zie ik vanzelf wel of je er aan toe bent, om te praten. Niks moet, alles mag, maar ik zal er voor je zijn.

Heel veel sterkte!!

Veel liefs van Angelique


Speedy

Hoi Paul,

Jeetje wat vervelend nu weer, dat is zeker geen fijne ontdekking.
Sterkte verder en misschien toch nog tot op de chat.

Groetjes,
Trudie

Natalie

Hoi Paul!

Wat vreselijk dat één van je valkjes is overleden zeg. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik snap heel goed dat je nu geen zin hebt om op de chat te komen. maar als je toch ineens behoefte hebt om te praten dan weet je ons wel te vinden, toch? Heel veel sterkte!

Tara

Wat erg voor je Paul dat Kwetter overleden is :(... Ik weet ook niet goed wat te zeggen, ik heb ook al 4 valkjes verloren, bijna een vijfde... Dus leef ik best met je mee, maar denk aan de goede tijden dat je er aan hebt beleefd en dat hij zeer gelukkig was bij jou dat hij geen beter baasje kon voorzien hebben :(. De oorzaak zal vast onbekend blijven zoals bij velen dat het geval is, ik hoop dat het beter gaat met je... Over de dood van een valkje kun je niet meer bovenop komen, maar met een nieuwe valk erbij, voel je je toch wel wat beter. Veel beterschap Paultje :(
Groetjes, Tara&Co

Fred

Hoi Paul,

 :-[ :-[

Sterkte met het verwerken van het overlijden van je valkje.
Ik weet hoe het voelt om een vogel te verliezen waar je aan gehecht bent.
Maar probeer straks aan de leuke momenten en dingen te denken die je met het valkje hebt gehad.

Groeten en nogmaals sterkte,

Bas (baasje van Fred)

Peter

Hoi Paul,

Wat erg, ik wou je via deze manier veel sterkte toewensen.
En als je er over wil praten dan weet je me te vinden.

Veel sterkte !!!!

Peter

Mandy

Hé Paul  :(

Ik wilde je ff laten weten dat ik ontzettend met je mee leef...
Ik vind het verdomd vervelend voor je dat dit gebeurd is.
Je weet wel dat het een keer met elk huisdier gebeurd,
maar je gaat van 'm houden en nou ga je 'm missen... :'(

Ik lees dat het kwetter was, hoe oud was tie eigenlijk?
We lezen het misschien nog 's in; In Memoriam..., als je daar aan toe bent...?

In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd Paul,
zal aan je denken... ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Cobie

Lieve Paul.

Heel veel sterkte de komende tijd.
Ik weet wat je door maakt nu, als je wilt praten weet je me te vinden. Ik weet echt niet wat ik verder zeggen moet.
Sterkte we denken aan je.

Veel liefs van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Paul

Hoi,
Iedereen bedankt voor het medeleven.
Het was Kwetter die nu is heengegaan en we hebben hem zelf ongeveer  2 jaar gehad.
Ik denk dat het al een oude vogel geweest is en dat ie van ouderdom is gestorven.
Hij zat helemaal in een hoekje van de kooi op de bodem en ik denk dat ie er gewoon aan toe was.
Vliegen kon ie altijd nog als de beste alleen hingen zijn vleugels wel wat meer naar beneden als de andere valkjes maar dat was al vanaf dat we hem kregen 2 jaar geleden.
Kwetter was ook de enige die met zijn kopje schudde als we tegen hem praatte dus zou dit toch niet een vorm van epilepsie geweest zijn en dat ie daar aan is doodgegaan?
In elk geval ga ik hem morgen achter mijn huis in de tuin begraven want dat is nog het minste wat ik voor hem kan doen.

Groetjes,  Paul

linda

hoi paul , ik leef ook net zoals de rest met je mee.
op een gedichtensite vond ik dit gedichtje en ik vond het eigenlijk wel passen

Boven akkers, stad en land
mag je God nu loven
kleine vogels in Gods hand
vlieg omhoog, naar boven
vlieg omhoog en vlieg voorgoed
vlieg de vrijheid tegemoet

Ik wens je heel veel sterkte toe
xxx linda

yentl

Da's wel erg ja :(.
Dieren verliezen is gewoon erg!

groetjes van Yent'l