28 maart 2024, 16:34:09

Rust zacht lief klein Moke...

Gestart door rabaman, 31 maart 2013, 19:36:41

« vorige - volgende »

rabaman

31 maart 2013, 19:36:41 Last Edit: 31 maart 2013, 19:38:58 by rabaman
Moke,

Gisteren is totaal onverwacht ons valkparkietje Moke in mijn handen overleden. s'morgens was er nog niets aan de hand, maar tegen de middag begon hij zich niet goed te voelen. We hebben dan snel de dierenarts geroepen, en die heeft hem nog proberen te redden met een verkwiekend spuitje. Dat mocht echter niet helpen, even later is hij stilletjes in mijn handen al knuffelend heengegaan...
We hebben Moke nog geen 4 jaar gehad, en hij was de jongste van mijn drie valkparkieten. (Koko 22 jaar oud en Jefke 5 jaar). Eigenlijk was hij al een ziek vogeltje van de dag dat we hem kochten. In de eerste week hing zijn leven al aan een heel dun draadje en als we toen niet snel geweest waren om naar de dierenarts te gaan, was hij toen al gestorven.

Moke, mijn lieve kleine grijze vogel, het ga je goed. Vlieg nu maar in de vogelhemel, en ik hoop dat je daar ook iemand hebt om kusjes aan te geven, want dat kon je als de beste. ;;;-(

Ik ga je ongelooflijk hard missen.



°08/06/2009 +30/03/2013


Johny en Evelien

Funky, Lady, Bandit, Ravi, Duke, Yukiko, Layla, Zen, Angel, Charlie, Shadow, Tai, Chi, Happy, Lulu en Jewel
www.funkytownbirds.123website.nl
www.werkgroepvalkparkieten.be
www.artandjewelrybyevelien.nl

Alexandra


Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl