Hobbykwekerij Sephora ~ Rianne *6 jongen*

Gestart door Rianne, 9 april 2013, 21:08:45

« vorige - volgende »

*Esther*


Rianne

Het gaat wat rommelig, mede door het mannen overschot. Lutino.pop Pino wordt gek van haar mannetje Max, en van singles Tiaro, Diego en Shadow. Ook is er ondanks dat er al eieren gelegd zijn door zowel Pino als bonte geelwang Yara, nog steeds onenigheid over wie welk blok wil.
Moeder-zoon Dulce en Dani hebben hetzrlfde blok als vorig jaar en er liggen eieren in. Het nieuwe bonte koppel is als enige honkvast, er liggen eieren maar ik weet niet hoe veel en of ze bevrucht zijn, er zit steeds een valk op. :)
Binnen zag ik vanmiddag de bleekmasker man in het blok, en daarnet de lutino bleekmasker dus daar zit vooruitgang in ;)

Lin

Een grote orgie hier bij jou  :o je hebt eieren en ze zitten erop dus dat is wel mooi.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Nou, er is onrust door die ruzie om die laatste 2 blokken dus hopelijk wordt er wel goed gebroed door Max en Pino.

Rianne

Pino en Max hebben een dagje binnen gezeten. Pino zat verzwakt tegen het gaas aan, ik kon haar zo vangen en in het transportbakje doen. Gelukkig is Max zo trouw, die blijft in de buurt dus kon ik ook zo in het bakje duwen. Vanavond uit mn werk vandaan heb ik ze teruggezet, maar de bonte geelwangen verdedigden het blok erg fel. Hopelijk gaan Max en Pino nu in het overgebleven blok, liggen ook eieren in... ::)

Larissa

Och jeetje, hoop dat alles gauw rustig is.

Hoe gaat het met de bontjes ?

Groetjes Larissa

mariejj


Rianne

Nee, ik heb eigenlijk niet het idee dat de geelwangen goed broeden, zie ze regelmatig samen op stok. De bonte broeden heel goed Laris, er zit er altijd 1 op de eieren!

Larissa

Ook hier gaat het dus super met de bontjes  ;D

Ben benieuwd wat er uit gaat kruipen,

Blijf jou ook volgen  :)

Rianne

Kon vanmorgen ff spieken, ze hebben 6 eitjes :)

Lin

Grappig dat we beide van de bonte van larissa op 6 zitten.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Larissa

hey hey

Hoe gaat het hier, al wat nieuws te melden ?
Wanneer kan hier het eerste eitje uit komen ?

Groetjes Laris

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Nog helemaal niks... Sowieso 1 bevrucht ei bij de bleekmaskers, maar ik kan t niet goed zien want ze gaat er echt niet af. Weet dus ook niet hoeveel eieren er liggen.
Buiten is t een drama, veel afgestorven eieren bij de nieuwe bonte. Kapotte eieren bij max en pino en onbevruchte bij de bonte geelwangen. Nog maar even aankijken en anders volgende week de eieren weghalen en hopen op een tweede ronde.

Lin

Te onrustig in de volière dus? Balen zeg. Hoelang hebben de bleekmaskers nu ei(eren)?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)