25 april 2024, 08:20:56

voorstellen

Gestart door bonrepos, 2 april 2013, 17:21:51

« vorige - volgende »

bonrepos

hoi allemaal ik wil mij even voorstellen mijn naam is anja  eigelijk ben ik geen nieuw lid maar ben er een hele lange tijd tussen uit geweest met de naam valek somige kunnen zich mij mischien nog wel herineren ik had toen pas een jong valkje die erg veel problemen had met zijn oogje zijn naam is kuifie  maar door de tijden heen was ik mijn gegevens kwijt geraakt en wist mijn wacht woord niet meer gezien je overal een wacht woord moet in vullen  zie je soms de bomen door het bos niet meer hi hi  eigelijk heb ik weinig problemen met mijn valkje het is zo verschrikkelijk leuk beesje hij is van 2007 en heeft zoveel geleerd heeft nog wel soms last van zijn oog maar als hij er last van heeft maak ik hem nat met de plantenspuit wat hij helaas niet leuk vind maar doordat hij dan nat wordt is ook zijn oog sneller genezen hij fluit zoveel dat je er echt vrolijk van wordt hij kan de eerste regel van hand in hand zingen en zingt ook het liedje van laurel en hardy de koekoe zong of weet ik veel hoe dat liedje heet hi hi ook zingt hij de eerste regel van la cucaracha  hij deelt zijn kooi met twee kakarikie,s een gele en een groene twee mannetjes ze waren eerst met zijn vieren met twee vrouwtjes maar die zijn helaas overleden kuifie vindt het allemaal prima maar als ik de kakarikie,s aandacht geeft gedraagt hij zich heel dominant en laat duidelijk merken dat hij de eerste in het gezin was en vertoont dan heel jalours gedrag helaas krijg ik dat er niet uit ik probeer dat dan op te lossen als hij er uit is dan zit hij graag bij mij door mijn dochter bij de kooi waar de kakarikie,s zitten aandacht te geven verder heb ik nog een vraagje of het toegestaan is een kort filmje te plaatsen van mijn valkparkiet die in de kooi aan het zingen is ook wil ik een foto plaatsen van mijn valkparkiet
vriendelijke groetjes van anja hier en wil jullie verder mijn complimenten geven aan jullie geweldige site .