29 maart 2024, 13:51:00

minimum kooooi snel reageren!!!

Gestart door robin, 13 mei 2003, 00:23:54

« vorige - volgende »

robin

allow mensen HELP MY SNEL REAGEER ,
ik krijg overmorgen mijn eerste valk parkiet een lutino gepareld best wel groot dus en ik zoek een minimum kooi
ik heb niet veel geld dus niet al te groot kan die worden, ene wie kan mij de minimum cm aangeven voor lengte breede en hoogte help me snel!!! alvarst bedankt!!! :'(

Paul

Hoi Robin,
Het beste kan je een kooi nemen van 60 cm breed 30 cm diep en 60 cm hoog,
Je kan even op www.marktplaats.nl kijken daar staan vaak hele goedkope gebruikte kooien die soms nog bijna nieuw zijn en een stuk geodkoper.
Kijk daar dan bij dieren, en dan huisvesting.
Veel plezier met je nieuwe valkje :-)

Groetjes,  Paul

Lique

Hoi,

Je kan ook kijken op de kooien pagina: http://www.valkparkiet.com/nl/files/kooien.htm

Zoals paul al zei, kan ej een 2ehandse kooi nemen, maar je kan ook kijken voor een nieuwe. Het ligt eraan wat je zelf wilt.

Veel succes

Lique

En robin,

ik heb je poll weggehaald, ik snapte hem niet, en ik denk dat niemand het zal snappen.
De poll is ervoor bedoelt, dat je kan kijken wie waarvoor stemt, niet om bij ieder puntje een aparte vraag te zetten.
Ik hoop dat je genoeg info hebt nu, zodat je een kooi kan gaan bekijken.

Groetjes Angelique

Lique

Hoi Robin, heb je al een mooie kooi gevonden?

robin

ja inderdaad ik had een moooooi kooitje van een vriend kunnen kopen voor € 5,- die 60 - 78 - 40 cm is maar bedankt

Lique

Hoi RObin,

 nou gelukkig maar, dat je nog een kooi hebt kunnen vinden.
De 14e zei je dat de valk overmorgen zou komen. Heb je hem ondertussen al thuis staan?