Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Vanmorgen weer pet  :(
Ik had eten in de volière gebracht en had pap gehaald ( de kleine bij S en S groeit erg langzaam en ook de kleinste albino blijft zo klein bij H en H )
Ik zag dat H en H al wel allebei uit het blok waren, maar goed dat doen er wel meer in de ochtend om te eten. Ik hoorde wel ontzettend veel gepiep uit dat blok komen.
Eerst het kleintje bij S en S iets pap gegeven en toen naar het andere blok.
Zie ik dat de geelwang dood ligt  :'( Volle krop en de andere kleintjes voelden steenkoud aan :'(
Ik vraag me af wat hier gebeurd is? Hebben pa en ma vannacht niet bij de kleintjes gezeten? Of heeft het kleintje dat ik donderdag bij Q en P daar neergelegd heeft alsnog iets doorgegeven aan de rest?
Of?? Ik weet het niet , voel me :censuur
Krijg dr. Maas ook niet te pakken: we lopen elkaar steeds mis. Hij heeft mij al een aantal keren gebeld en andersom.


Ik zit er weer even doorheen en hoop het beste voor de andere.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Shit meid, wat ontzettend k*t ...

Ik hoop zo dat het gewoon pech is maar begrijp je onzekerheid.

Sterkte.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

lynette

Heey,

wat een  :censuur Knuffie.

En wat betreft het jong overleggen. Dat was op dat moment echt de beste keus.. Ik zou het ook gedaan hebben. En hoop dat je dr. Maas snel spreek. En jammer dat je geelwang er niet meer is  :'(

En anders Bastiaanse even bellen? Hun vangen elkaars pacienten op. Ik wissel ook altijd tussen hun in noodgevallen. Alle 2 zeer tevreden over hun. Ik ga altijd naar de gene waar het eerste plek is of het beste bereikbaar is.

Succes

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

smiley

Hoi daar

Wat een ellende is dit toch nu weer de geelwang dood ,maar als het kleintje iets heeft door gegeven .
Zou je verwachten dat hij/zij dood zou zijn !!! maar die zit er nog .
Ik kan begrijpen dat je nu even niet meer weet hoe of wat  ???
Het is te hopen dat je snel contact krijgt met dokter Maas .
Samen kunnen jullie dan kijken wat nu te doen !!!

Sterkte meid  :-\ :-\

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

TheaV

 :censuur
Geen woorden voor, voel en leef met jou mee!!
Sterkte en  :-*


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

carco

De rest is gelukkig weer warm en gevoerd.
Heb wel de kachel aangezet.

Groetjes:Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!




Larissa

hey hey

Tjeetje wat een k*t situatie, hoop dat je dok. maas gauw aan de telefoon krijgt en dat jullie samen kunnen gaan kijken wat nu het beste is

Balen dat je geelwang dood is  :'(

S6 en sterkte  :-*

Cherro

Dit meen je niet! Wat erg! :(


Toch had je t niet anders kunnen doen, en heb je t beste gedaan. Neem jezelf niets kwalijk. Net wat er al gezegd word, als het jong iets bij zich zou dragen had het zelf ook al weg moeten zijn en dat is het niet.

Het is gewoon dikke pech. Misschien is de geelwang overvoerd en gestikt, misschien was het zoiezo al niet goed, zeg het maar. Ik hoop idd ook heel hard dat je dr maas zsm aan de lijn kan krijgen voor overleg.

Ik denk dat de ouders vannacht idd niet op het blok hebben gezeten, anders hadden de kleintjes er idd wel warmer bij gelegen.

Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter zal gaan, en geef jezelf niet de schuld, je hebt t beste voor ze gedaan en ook ik zou t zo gedaan hebben :-*

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

carco

Ik heb net even foto's geschoten van de rest van H en H en zeg nu zelf deze zien er toch gewoon goed uit?
Ik heb toch het idee dat ze vannacht niet in het blok hebben gezeten.
Wordt leuk dus vannacht  :-\









Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Cherro

Ze zien er idd gewoon goed uit, dus denk idd dat paps en mams gewoon niet op het blok gezeten hebben :-\

Mooi balen.

Heb je al een idee hoe je dit wilt gaan doen?
:-\


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

carco

Ik heb een kachel in het nachthok zitten, die staat nu ook aan. Ik hoop dat dat voldoende is. Ik kan ze toch moeilijk al bij voorbaat ergens anders leggen voor de nacht? Ik vind het ook niets voor hun?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Larissa

Hoi hoi

Ze zien er goed uit, misschien dat paps en mams ergens van geschrokken zijn vannacht, denk dat je wel een goede beslissing maakt met het bij verwarmen.

Heel veel knuffels
Larissa

ManjaV

Hey Caroline,

Lees nu je berichtje in je boekje. Wat erg dat je geelwangetje dood is gegaan  :'( :'( Heel veel sterkte...

En het zou goed kunnen dat ze ergens van zijn geschrokken vannacht, ik heb dat ook een keer gehad, toen zaten ze niet meer in het blok en lagen alle eitjes koud!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Gerdy

heb je ondertussen dr Maas al gesproken?

wat is dit mega balen zeg..en dan je geelwangetje pff sterkte hiermee.

ik kan me voorstellen dat je je nu heel erg onzeker voelt maar je hebt juist goed gehandeld om dat kleintje ergens anders onder te brengen.
Ik zou hetzelfde hebben gedaan..

maar die klein tjes op de foto's zien er super goed uit.

gr Gerdy

Cherro

Dat is ook het enige wat ik me dan kan bedenken, dat ze idd ergens van geschrokken moeten zijn ???

Goed dat je de verwarming hebt aangezet (wat voor verwarming gebruik jij trouwens? Wij gaan t hok nog isoleren, maar voor het geval dat ben ik al wat aan t rondkijken voor een geschikte veilige kachel ;) )


Hopen dat het vanaf nu goed gaat, zitten de ouders nu wel weer goed bij de jongen?

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!