20 september 2025, 11:22:48

Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

bobbie

Ik weet zeker dat Nano bij jou of Irene in goede handen is. Jullie kunnen haar een man bieden en kweekmogelijkheden, hetgeen de laatste mogelijkheid is om haar van het vele eitjes-leggen af te helpen. Ik duim er keihard voor. Op deze manier gaat ze er aan onderdoor.

Groetjes, Nel :)

patty_dordtse valkjes

hoi,

ben blij te lezen dat de kleine zich goed aanpast en dat ze de streekjes weer trug heeft is alleen maar goed toch.

hopelijk als nano er straks is dat harry zich daar dan wat van gaat aantrekken.
nu heeft die 3 dubbel keus  ;D

groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*~Romilda~*

Hahah:P toch een derde vrouwtje erbij:P dan is de concurrentie idd heel groot:Pwhaha drie gillende keukenvalkjes achter harry aan:P
haha:P
groetjes romilda

patty_dordtse valkjes

Hey

Hoe'st met Daisy?

Geneest het verders allemaal goed?

met de rest van de voggie's ook allemaal de zomer in hun bol of niet  ;D

groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

carco

Er is hier weer aardig wat gebeurd in eventjes tijd.
Met Daisy gaat het gelukkig weer super  :D

Maandagmiddag het ik Nano erbij gehaald: een superlieve schat, maar erg moe van het eitjes leggen. Bij Nel had ze alweer 7 eitjes gelegd en daar zat ze nu op te broeden. Het laatste ei was van een week daarvoor. Ze leek dus uitgelegd.
Dinsdag heeft ze bij wèèr een ei gelegd  :-\ Ze moet dus echt nodig aan de man. Maar..ik hoop dat ze er één wilt want het is een echt mensenvalkje.

Coco had sinds een aantal dagen het blok opgeëist en daar mocht niemand bij in de buurt komen  ::) Schoot niet echt op dus. Maar sinds die tijd was Harry wel stil en begon zichzelf weer te worden. Buiten de kooi draaide hij maar om haar heen, maar in de kooi werden hij en Chaya verjaagd.

De omslag vond vanmorgen plaats voor mij.
Ik zat al te twijfelen wat ik moest doen, want de klik leek er niet echt te zijn?
Maar als ik hem haar al naar Irene bracht was ik dan niet te ongeduldig?
Vanmorgen gebeurde er van alles geloof ik?
Chaya bedelt altijd naar Harry en het lijkt erop dat hij gedacht heeft dat ze kippetje zat? Want ineens zat hij er bovenop  :o Ik geloof niet dat zij het leuk vond trouwens. Maar ze hebben wel heel even zitten kroelen.
Binnen een half uur zat Coco kippetje voor hem, waar hij niet op in ging ???
Het gekke is wel dat hij constant om haar heen liep te paraderen.
Nadat ze weer in de kooi zaten moest hij weer uit haar buurt blijven en ging ze zitten kippen voor niets?
Ik heb toen de knoop doorgehakt en C(h)oco zit nu bij Irene.
Zij heeft 2 mannen binnen zitten en een kakarikiman. 1 Valkje is gekoppeld met de kakariki en de andere is een geelwang en Choco zou dus heel mooi voor hem zijn.
Ik kreeg net al een smsje dat Choco kippetje zat voor Mees de geelwang. Het lijkt erop dat ik er dus goed aan gedaan heb.
Grote nadeel is dat Harry weer gilt  ::)
Ik hoop nu dat Nano eigenlijk doorkrijgt wat een blok is en haar aanbiedt. En anders Chaya ook prima, maar die is natuurlijk nog veel te jong 8)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

bobbie

Wat een gedoe he. :-\ Wel gaaf dat C(h)oco al kippetje ging zitten voor Mees. 8)

Nu hopen dat bij Nano ook het kwartje valt en ze het broedhok ingaat. En het zou mooi zijn als Harry doorkrijgt hoe mooi Nano is ;D en als een blok voor haar gaat vallen.

Als als als ..............  Ik blijf het volgen. Geef Nano maar een knuffel van me. :)

Succes, Nel :)

bobbie

Uhhh ............ helpt het duimen van mij al? Komen ze allebei al het nestblok in?

Duim duim duim duim duim duim duim duim duim

even pauze (arme duimpjes ::) :P)
......... en daar gaat ie weer

enz enz enz enz ..................

carco

Ik heb Nano gisteren in het blok gezet met 3 nepeitjes, zodat ze misschien de link krijgt waar een blok voor is.
Ze heeft er een aardig tijdje ingezeten.
Met de avond ging Harry erin zitten broeden :-\ Tot een uur of 9, half 10 denk. En toen ging hij helemaal door het lint.
Zo erg heb ik hem nog nooit gezien  :o Eigenlijk heel erg zielig.
Muts die ik ben, vraag ik me gelijk af of ik er wel weer goed aan gedaan heb om Choco naar Irene te brengen. Maar als ik van haar hoor dat zij daar ieder half uur kippetje zit denk ik weer van het is goed zo.
Ik heb net de eitjes er dus toch maar weer uitgehaald met het oog op Harry.
Ze zijn nu de kooi uit en Harry loopt weer om Chaya heen te draaien. Ergens nu een nadeel dat zij geknipt is en Nano niet ( ga ik ook zeer zeker niet doen) maar Nano kan dus wegvliegen als hij lelijk doet.
Maar wat ik in mijn ooghoek zie  :o Jeetje niet te geloven want Harry en Chaya zitten weer op elkaar en nu zat ze toch echt kippetje en liet het nog toe ook  :o
Niet handig  ::) Tuurlijk vind ik het geweldig als die 2 een koppeltje vormen, maar nu al treden  :o

Larissa

hey hey

Tjeetje het is wat met Harry, nou ja ben erg benieuwd hoe deze soap af gaat lopen
en wie harry nu gaat kiezen als popje....

groetjes

smiley

Hoi daar

Hoe laat begint de volgende aflevering van de soap Goeie valken slechte valken . :o ??? ::)
Vind het nu toch wel erg spannend worden hoor !! in GVSV .

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

carco

Pff. wat een gedoe zeg.
Eigenlijk wilde ik het blok laten hangen voor Nano en ook zodat Harry een beetje weet waar hij aan toe is. Want eerst blok erin , toen er weer uit ( met Chinta) nu blok erin, en dan weer eruit? leek me niet zo handig.
Alleen... meneer lijkt met Chaya het blok in te willen en zij is heel nieuwsgierig. Op zich geweldig, maar nu nog even niet ::)
Dus ja wat nu ???
Ik denk dat ik dus toch het blok er maar weer uit moet gaan halen.
Harry is toch nog wel aan de gil, dus qua stemvolume zal het niet veel uitmaken gok ik.

Aangezien hij altijd trouw geweest ik, vraag ik me ook af of hij op Nano evt. avances in zou gaan mocht zij interesse in hem krijgen.

Vanmorgen heb ik Thian en Paley bij de rest in de volière gezet. Van hun heb ik wel het idee dat ze gekoppeld zijn. Al vanaf dag 1 kroelden zij al met elkaar en nu buiten houden ze elkaar nauwlettend in de gaten   :-*

bobbie

Het lijkt er wel op dat ie bij Chaya blijft 'hangen'.
Phoe, je hebt wel keuzes te maken zeg. Toen ik vanmorgen wakker werd (had dit nog niet gelezen) dacht ik dat het misschien wijzer zou zijn het blok er uit te halen (ik denk natuurlijk vooral in het belang van Nano, dat begrijp je wel ;)) zodat Nano tot rust komt, zonder prikkeling om weer eitjes te gaan leggen, en zij daarna uitgerust het dametje kan uithangen om Harry te verleiden (als het ooit zo ver komt ::)).

Hoe dan ook, succes met alles.

Groetjes, Nel :)

bobbie

Enne ............  :-\ dat Nano zo ontzettend moe is van al die eitjes leggen, is een bewijs voor mij dat ik tóch te laat ben gaan herplaatsen om deze cyclus te doorbreken. :-\
We hopen er het beste van.

Knuffeltje voor Nano, Nel :)

carco

Ik ga inderdaad het blok weghalen, want ik denk dat dat verstandiger is.
Ik denk toch niet ( hoop ik tenminste) dat valkjes van 2,5 maand al eitjes kunnen leggen  ???  ::)

Was vanmorgen, ze waren niet meer van elkaar af te krijgen geloof ik :o

Nano: vindt het water van Brutus veel lekkerder dan het eigen  ;D

*~Romilda~*

Oohh wat een moment,en wat een geweldige foto..Chaya geniet volgens mij gewoon:O:P..Haha..Die foto van harry is echt super gaaf!!Laat ie even zien,,ik ben de man:P..
Hoe gaat het met wipkippie bij Irene?Ook niet van elkaar af te krijgen of??:P
Ik heb een mailtje van manja:D sparky is uitgvlogen:D
Groetjess romilda