Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Citaat van: carco op  4 april 2010, 16:48:19


Maar je komt maar langs hoor: alhoewel ik jou volière nog moet komen bekijken.

Groetjes: Caroline.


over het hoofd gelezen haha...
valt weinig nog te bekijken is een tuinhuisje met een binnenhok  :P
buitenhok meot nog komen deze zomers  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Gaaf, Spik & Span een eitje .... en natuurlijk mijn eigen Hagrid en zijn meisje.  :D

Spannend weer hoor.  :)

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

hey,

Ik weet het niet helemaal zeker meer, volgens is spik of span familie van mijn twinboy.
S&S of, S of S komen bij Ludo vandaan samen met mijn Twinboy. Via Mandy ben ik dus aan Twinboy gekomen.

Ze krijgen leuke jongen!

gr Esther

Hermien

Spik en Span een ei! Dat moet wel schoon gepoetst exemplaar worden...... ;D  ;D  ;D  ;D

carco

Citaat van: *Esther* op  5 april 2010, 13:23:04
hey,

Ik weet het niet helemaal zeker meer, volgens is spik of span familie van mijn twinboy.
S&S of, S of S komen bij Ludo vandaan samen met mijn Twinboy. Via Mandy ben ik dus aan Twinboy gekomen.

Ze krijgen leuke jongen!

gr Esther


Dit zou heel goed kunnen.
Mandy vertelde me inderdaad dat zij bij Ludo vandaan komen en deze had ze uit Polen?
Stelletje immigranten dus  ;D

Gisteren heb ik Derrick en Damali in de volière gedaan. Dit ook om te zien of hun jongen zelfstandig zijn. Ze aten inderdaad allebei dus mogen ze van mij ook buiten blijven. Binnen in het nachthok brandt toch nog steeds het kacheltje juist voor degene die binnen vandaan komen, dus dit gaat prima zo.

Over Spongebob en Noo Noo twijfelde ik nog omdat als ze toch terug moeten naar binnen dit bij hun haast niet gaat omdat ik Noo Noo dan moet gaan vangen steeds daar zij niet tam is.
Maar omdat ze toch steeds aardig weer opgeven heb ik hun vandaag ook naar buiten gedaan.

Gisteren hadden Esther en ik er al een blok bij gehangen.
Spongebob was binnen al weer zo ver dat ze een ei had gelegd en prompt kruipen S en N precies dat blok in wat we op hadden gehangen  ::)  8)  :-X
Het zat er natuurlijk wel in dat ze dit samen deden. Dus wie weet. Gaan ze weer samen broeden krijgen ze eitjes die dus al bijna op uitkomen staan of nog een week moeten. Dit omdat de dames niet tegelijk eitjes leggen en de ene het altijd eerder zat is dan de andere, maar de ander dan ook stopt. Eens zien of dit gaat werken.

Ik merkte wel dat Yari gelijk wakker werd  ::) Ik heb al vaker gemerkt dat hij interesse lijkt te hebben voor Spongebob, en nu dus ook weer.
Het kan ook zo zijn dat hij een beetje uit de rui komt, maar de dames vindt hij toch wel erg aantrekkelijk. Nu is het zo dat ik eigenlijk Yari voor Spongebob gereserveerd had, maar omdat ik haar hoogstwaarschijnlijk met een man geen plezier doe had ik een pop voor Yari erbij genomen. Dus mochten ze voor elkaar vallen vind ik dat geen ramp. Maar ik acht de kans hierop zelf heel erg klein  ::)

Gelukkig tonen Derrick en Damali nog even geen interesse in de blokken en zitten ze lekker samen buiten.

Quido en Pearl graven wat af in het blok, maar daar blijft het bij geloof ik  :-\

Yari en Yasha zitten er nog steeds als 2 zoutzakken bij de hele dag.


Damali


Derrick


Span


Yari verstopt in het nachthok en bijna geen parels meer te bekennen bij hem.


stukje Yasha op het invlieggat, de rest zat in het nachthok  ;D


Spongebob


Noo Noo


De dames samen.

De andere 2 heren Spik en Punkie zaten in het blok.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

mooie foto's,

Het is net een soap bij jou  ;D. Nu het weer beter word worden ze allemaal ineens weer een stuk gezelliger.
En iedereen gewoon zijn eigen blok uit gekozen  ;).

zie je morgen
gr esther

Anke

Hoi,
Leuke foto's heb je gemaakt.
Vooral het stukje Yasha ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Ik word weer ongeduldig  :-X
Bij Hagrid en Hedwig lagen 2 eitjes van Harry en Chinta. 1 ervan was niet goed ( was weer vloeibaar geworden? )
De andere lijkt er goed uit te zien. Van hunzelf lagen er 5 eitjes waarvan 1 onbevrucht. Het ei van H en C dat wel goed lijkt is al dag 20 en ik hoor of zie nog niets  :(

Bij Punkie en Pollie liggen 2 eitjes met flinke butsen er in  :-\ Dus of die verder gaan ontwikkelen is ook maar de vraag.In totaal liggen er daar 5.

Bij Spik en Span had vandaag nog een ei bij moeten komen, maar is nog niet gelegd en zijn er dus nog maar 3. De eerste is niet bevrucht, daar zit een hele grote luchtbel in. De 2e wel.

Spongebob heeft haar eerste ei buiten in de volière op de grond gedumpt  :-\ Maar vandaag heeft ze er wel 1 in het blok gelegd. Alleen lijken Derrick en Damali ook dat blok te willen. Eigenwijzen, er hangen er nog 2!
Er valt alleen weinig over te leggen bij de dames, omdat er niet zoveel goede eitjes zijn  ::)

Chinta heeft wèèr een ei gelegd, nu in de voerbak. Ook deze kostte haar nogal wat moeite.
Ik overweeg toch om de prikpil te gaan halen, want dit schiet niet op zo. Al helpt hij maar even, dan heeft ze in ieder geval even rust.
In ieder geval heb ik het ei bij Spik en Span gelegd.

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




patty_dordtse valkjes

10 april 2010, 16:57:15 #5664 Last Edit: 10 april 2010, 17:08:38 by patty_dordtse valkjes
wat een eitjes bij jouw zeg en zorgjes over deukjes ensow ..
hopelijk blijft het allemaal goed gaan...


groetjes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

ManjaV

Hey Caroline,

Leuke updates :D En wat een lieve foto's! Mooi zeg!
Grappig dat je zegt dat Yari en Yasha er als zoutzakken bij zitten ;D
Ik vind die foto van Yari verstopt in het nachthok heel mooi.
Ik vind het heel leuk je updates te lezen.
Hoop dat de gedeukte eitjes van Punkie en Pollie toch gaan uitkomen...

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Het gaat niet lekker hier  :(
Hagrid en Hedwig hadden al een paar dagen een piepei, welke het was kon ik niet zien/horen, maar ik verwachte die van Harry en Chinta of de eerste van hunzelf.
Maar het duurde weer veel te lang  :-\
Gisteren zag ik dat de luchtvochtigheid wel erg laag was en heb ik het blok ingespoten en een badje neergezet.
Vanmorgen nog niets en zag ik dat het eitje van Harry en Chinta behoorlijk donker geworden was en heb ik het er uit gehaald.
Er zaten inderdaad wel aanpikgaatjes in, maar de kleine leeft niet meer.
Het eigen ei van Hagrid en Hedwig piept nog wel, maar ook voor deze kleine is het al dag 21  :-\ Ik hoop zo dat deze wel uit het ei mogen kruipen. Ik baal enorm: blijkt het nog een opaline lutino te zijn geweest ook  :'(

De kweek buiten loopt dus niet echt voorspoedig :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




bobbie

Ach jeej, balen is dat. Hopelijk komt de rest wel goed uit het ei.

Groetjes, Nel

Anke

Hoi,
Wat naar dat donsje niet uit het ei heeft kunnen komen.
Ik duim heel hard dat het andere eitje toch nog uitkomt!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

patty_dordtse valkjes

 :'( :'( :'( wat sneu zeg het zit je ook niet mee ook de laatste tijd...

hopelijk gaat alles goedkomen

me duimen draaien overuren  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website