Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Citaat van: valkchico op  7 februari 2010, 08:43:03
Hey,


Maar met hoeveel ga je buiten kweken nu? Anders heb ik nog wel koppel voor je in de aanbieding, heb je wel back-up straks?
moeten we dinsdag maar even kijken, en weet je wat ik kom dinsdag wel even naar jou want wil kleine Lykke nog even zien en op de foto zetten  ;D

Uh met 4 in de volière zelf , zonder de potjes en met 2 in de kweekkooien geloof ik  ::)
Back up heb ik wel in de vorm van Punkie en Pollie, en dan mogen de geelwangen met de wildkleureitjes gaan stoeien. en Derrick en Damali hebben altijd maar kleine nesten dus kan ook altijd nog wel wat bij.

Welk koppel heb jij dan in de aanbieding  ???


Balen dat ze al wippen, dan voelt ze zich toch best goed genoeg, alleen hopen dat ze niet echt gaan nestelen en dat het alleen even om de lusten gaat  ::)

Volgens mij kennen ze die lusten hier niet, gaan gelijk altijd voor het echie  ::)

gr Esther


Citaat van: *Yvon op  7 februari 2010, 17:20:24
Hoi hoi


Zou een open blok op de grond niet helpen voor de potjes ??

Hier denk ik ook al aan, maar dan in de volière waar ze nu zitten.
Ik denk alleen dat ik dan met Hagrid en Hedwig moet gaan schuiven want Hagrid is echt nog heel broeds hoor.
Maar ik kan beter hun apart zetten dan Noo-Noo want dat valt niet mee omdat zij echt niet tam is  :-\


Groetjesss Yvon



De potjes broeden nog steeds netjes en er is 1 ei bijgelegd vandaag. Ik verwacht er nu nog een van (volgens mij Spongebob)

Ook die  :censuur cathi's van Simone hebben sinds vandaag weer een ei. Ach ze zijn tenslotte nog geen week geleden opgeruimd. Kalinda legt volgens mij op commando. Hoeveelste keer dit is van het jaar? Ik heb echt geen idee!

Damali is uitgelegd en morgen komt hun eigen eitje weer terug hierheen zodat Salsa en Summer qua grootte ook een beetje een normaal nest hebben.
Ze hebben 4 eitjes dan en de eerste 3 zijn in ieder geval bevrucht.

Harry en Chinta hebben 5 eitjes en ook daar in ieder geval 3 bevrucht. Gaat zij nog meer leggen leg ik van hun een ei naar Derrick en Damali.
Ik hoop tenminste dat het hierbij blijft en ze niet weer voor 10 gaat  ::)








Tweety, het oudste bontje van allen kanten bekeken  :-*








Elvis, het jongste bontje van allen kanten gezien :-*


Morris en Lykke




Morris het ruggetje groeit al weer aardig dicht, maar op het koppie zit niets meer  >:(




Lykke haar ruggetje ziet er juist helemaal niet meer uit  :'(

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kimm

agossie, wat een kale plekken. ik hoop dat het gauw weer beter wordt. verder leuke lieve foto's!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

oh wat een lieverdjes, jammer van hetplukken, maar dat komt wel weer goed  :D :D

Groetjes Manon

Sassie

Wat een leuke foto's  :-*

Alleen wel jammer van de kale plekken.. Maar goed deze groeien vanzelf weer dicht  :D

ManjaV

Hey Caroline,

Je kleintjes zijn goed gegroeid zeg :D wat een lieverdjes!
En Spongebob en Noo Noo zijn druk aan het broeden dus :D hihi...

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

bobbie

Gelukkig is Hedwig weer de oude :D.

Wat een heerlijke jonkies, jammer van de kale plekken maar gelukkig groeien de veren behoorlijk snel, voor je het weet zijn ze weer netjes gekleed. ;)

Groetjes, Nel :)

carco

Gisteren de knoop doorgehakt en Lykke vast naar Esther laten verhuizen.
Arme beestje: zij wilde steeds wel aardig gepapt worden en dat kan Esther net zo goed als ik. Beter, want nu is ze uit zicht van Harry.
Nu kunnen de veertjes weer netjes aan gaan groeien.

Ik hoop alleen dat Morris niet dubbel geplukt wordt, maar dit lijkt wel mee te vallen.
Harry is nu veel in het blok en heel veel eten krijgt hij nu ook niet meer  :-\ Vanmorgen wat pap via een lepeltje proberen te geven wat aardig ging. Gelukkig zie ik hem zelf al trosgierst pellen, en nu net zie ik hem uit de voerbak eten.
Ook heeft hij voor het eerst gevlogen  :D

Chinta had gisteren nog 5 eitjes, en ik hoop dat het hier bij blijft: de eerste 4 zijn in ieder geval bevrucht.

Derrick en Damali hebben al hun eigen eitjes weer, 4 in totaal en ook daar is alles bevrucht.

Daar vloog de oudste net ook al van  :D

De potjes hebben 6 eitjes, dus allebei 3 gelegd en die zitten nu in een bakje met zaagsel te broeden. Dit doen ze eigenlijk best goed. Ze wisselen elkaar af en ook de nachten lijken ze om en om te doen.Zet ik de volière open komt de ene dag Spongebob de kooi uit en de andere dag NooNoo.
Best geinig.
Als ze zo door gaan mogen ze wel proberen een donsje groot te brengen, gaat het niet is het ook zo weer terug gelegd.
We zullen zien.

Hedwig probeert nu steeds wat te vliegen: het gaat nog niet van harte, maar dan gaat ze gewoon gezellig samen met Hagrid aan de wandel. En dan ook nog vaak met Meego in hun kielzog  ;D

Groetjes; Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




patty_dordtse valkjes

Echt lief hoe die 2 popjes met elkaar omgaan.

hier is mevrouwtje ook niet weg te slaan bij haar eitjes en jah ze is maar alleen natuurlijk.

maar komt goed ooit...


zo te zien gaat alles goed verders weer bij je gelukkig maar
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Wat een rot afwijking is dat toxh hè, dat plukken, ik krijg er wat van ....

Het ergste vind ik dat gewoon niemand weet waarom ze het doen en ook niemand tips heeft die het kunnen voorkomen.  :-\

Verstandig hoor, het meisje lekker verhuisd naar haar nieuwe thuis.

Succes met Morris.

Groetjesssssssssss :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

toch een goede keus om haar dan maar alvast te verhuizen.

fijn dat het met hedwig goed gaat. ik hoop dat zij snel weer kan vliegen. leuk hoor dat stel zo  ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

patty_dordtse valkjes

Hoi

je hebt mail  ;D

zijn alle valkjes al gereserveerd bij je?
want er kwam er 1 vragen of ik al jongen had zitten  ;D


hoor het wel  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

valkchico





ze is een lief pinnetje hoor.

gr es

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




valkchico


patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website