Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Caroline,

Wat een domper zeg!!
Gelukkig mocht ze met haar mannetje komen is voor haar zelf ook prettiger lijkt me  :)

Ik hoop dat je snel iets hoort en dat je haar weer mag gaan halen.

Ik duim voor jullie  :-*

Groetjes Manon

Hermien


carco

Hallo allemaal.

Om iets na half 2 werd ik al opgebeld dat Hedwig een ei gelegd had.
De oxytocine in combinatie met het kalk gisteren heeft er voor gezorgd dat ze het ei toch zelf eruit gekregen heeft  :D

Hagrid was blijkbaar hele verhalen aan het vertellen en ze hadden het erover dat ze alweer aan het treden waren :o Dus heb ik meteen voorgesteld om haar de prikpil te laten geven wat ook gebeurd is.

Meteen nadat ik thuiskwam dook mevrouw in de voerbak en was ik natuurlijk superblij, maar ik zie dat we er nog lang niet zijn  :-\
Ze slaapt nog heel veel, is erg suf, maar wel iets alerter dan gisteren.
Ik heb net de voerbak voor haar gehouden waar ze dan echt op aanvalt, maar dan vallen steeds haar oogjes dicht van vermoeidheid  :'( Ze is al wel een paar keer zelf wezen eten en de voerbak heb ik voor haar neus gehangen. (Ik kan met dus ook niet voorstellen dat ze echt getreden hebben als ik haar zo bekijk.)

De warmtelamp heb ik nog maar aangezet.

En die lieve Hagrid is zo solidair met haar dat hij ook de hele dag niets gegeten heeft: die houdt haar constant in de gaten, volgt iedere beweging die ze doet en duwt soms tegen haar aan net of hij wil zeggen, hé dame blijf je er wel bij? Dus gaat zij iets eten eet hij ook en anders hij ook niet.

Ik ben wel heel erg blij dat hij er bij was en dat ze daar zo positief over waren. Ik weet nog toen met Harry dat ik zonder Charlie thuiskwam, die ging echt helemaal door het lint en dat wilde ik nu graag voorkomen. Hetgeen ook gelukt lijkt te zijn.

Maar we zijn er nog niet, ik hoop dat ze snel echt de oude weer wordt en het echt alleen het ei geweest is.

Straks nog foto's van de kleintjes waar het gelukkig allemaal goed mee gaat.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kimm

fieuwwwwwww, wat een opluchting moet dat zijn zeg!!  :D

dat zal heel veel energie hebben gevreten bij hedwig. die moet echt helemaal gaan bijtanken zeg. ik blijf duimen voor hedwig en ach wat lief dat mannetje erzo bij. leuk hoor. sociaal vind ik dat  ;D
noem jij dat : treden? hahaha.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi Caroline,

Twas natuurlijk ook erg heftig voor Hedwig en het zal haar de nodige inspanning hebben gekost, het ei eruit te krijgen, andere omgeving.
Hopelijk is ze morgen al weer beter te pas en wat is Hargrid toch een lekker manneke door zo bezorgd te zijn om zijn vrouwtje.

Liefs Manon  :-*

Dierenfreackske

Hoi Caroline, oei oei, wat een gedoe met Hagrid hier, en het ei, wow, arme meid zeg, ik hoop dat alles maar goed komt he nu en ze snel aansterkt, wat een moeilijke klus voor haar moet dat geweest zijn, gelukkig heeft ze het eitje er zelf nog uitgekregen, ze is vast uitgeput ni he meissn laat ze maar goed op krachten komen he! Heel veel beterschap voor haar en hoop dat ze snel de oude is hoor! Met jouw goede zorgen komt alles wel goed ! ;) :D :D :D Grtjs. Ann



Caroline

Hè, wat een fijn nieuws, het ei eruit.

Hopelijk gaat ze nu snel opknappen en gaat er niet nog een ei aankomen.  :-\

En wat je schrijft over Hagrid .... ik krijg het helemaal warm van binnen, wat een klein kanjertje is het toch hè?? Hij was bijzonder en is dat op alle vlakken ook gebleven.  :-*

Ik ben blij dat hij lekker bij jou zit en ik hem nog steeds lekker kan volgen.

Geef ze allebei maar een knuffie van me.  :-* :-*

Even een ander vraagje, hoe kan het komen dat Hedwig nu last heeft van een ei .... ze heeft er in haar hele leventje al tig gelegd?? ???

Ik blijf duimen voor haar.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Citaat van: Caroline op 21 januari 2010, 21:09:55
Hè, wat een fijn nieuws, het ei eruit.

Hopelijk gaat ze nu snel opknappen en gaat er niet nog een ei aankomen.  :-\

Ik hoop het ook niet want dat konden ze niet met zekerheid zeggen. Ik hoop dat dit de laatste was, want dit was de 6e.

En wat je schrijft over Hagrid .... ik krijg het helemaal warm van binnen, wat een klein kanjertje is het toch hè?? Hij was bijzonder en is dat op alle vlakken ook gebleven.  :-*

Echt bizar, hij volgt echt alles wat ik doe bij haar, maar dit is zo geweldig lief  :-*

Ik ben blij dat hij lekker bij jou zit en ik hem nog steeds lekker kan volgen.

Geef ze allebei maar een knuffie van me.  :-* :-*

Even een ander vraagje, hoe kan het komen dat Hedwig nu last heeft van een ei .... ze heeft er in haar hele leventje al tig gelegd?? ???

Als ik dat wist? Toevallig heeft Esther het vorig jaar met Nuvola gehad, dit ei is er toen wel uitgehaald. Ook al verschillende nesten gehad en toch legnood. Bij haar was het wel een heel groot ei, en bij Hedwig eigenlijk helemaal niet. Het kan dus altijd voorkomen, maakt blijkbaar niet uit hoeveel ze al gelegd hebben.

Ik blijf duimen voor haar.  :-*
Thx want dat is nog wel even nodig.


Ik heb nog een paar keer de etensbak onder haar neus geduwd en zonnepitten gegeven, maar net om 10 uur wilde ze niets. Toch lijkt ze iets rustiger dan ze was en Hagrid vond het dit keer helemaal niet fijn dat ik bij haar in de buurt kwam: pikte me zelfs behoorlijk hard weg!
Ze lijken rustig te slapen, maar ik ga vannacht toch nog even kijken bij haar.

Nog even snel de foto's van de kleintjes:






Deze wilde echt niet wakker worden, die zat zo ontzettend vol gepropt  ;D

Ik baal alleen ontzettend dat D en D verder gaan met plukken. Ik weet dat Damali altijd aan het dons knabbelt, maar daarna is het over en nu lijkt ze gewoon door te gaan. Ze zijn dus al weer stevig bezig voor een volgende ronde. De jongste is tenslotte ook al weer een week oud  ::)  >:(

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




Dierenfreackske

Hoi AAAAACH ... wat een schatjes, en wat een lieve mooie foto's heb je weer van je kleintjes gemaakt! Die koppies he....zoooo lief  :-* :-* grtjs. Ann



Hermien

Misschien zat er iets kalmerends in de prikpil? En dan het gedoe om dat ei eruit te krijgen. Zullen we er maar van uit gaan dat dát allemaal heel veel energie heeft gevergd? Goed slapen zal ongetwijfeld goed doen. In ieder geval ís ze er nog en zolang er leven is, is er hoop, meid! Maar ik blijf ook duimen, hoor.

Dikke knuf voor je kanjer van mij en mijn  'Veertjes'.

                                 :-*   :-*   :-*   :-*

bobbie

Gelukkig!!! Het ei is eruit!!! :D

Slim om de prikpil te vragen. Zo krijgt haar lijf ook wat rust. Deze prik kan best lang werken, verschilt per vogel werd mij door een va verteld. Het zou zomaar kunnen dat ze een halfjaar geen eitje legt.

En wat een heerlijke droppies, die ukkies. Ik vind de lutino om op te vr-eten :-* De anderen ook hoor, maar het lutinootje springt er voor mij uit. 8)

Hopelijk blijft het voorlopig in huize carco rustig wat de vogelperikelen betreft.

Succes, Nel :)

Kimm

hoi caroline,

gaat het nog goed met hedwig? komt ze een beetje bij?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Heel veel beterschapswensjes voor Hedwig, hopelijk knapt ze snel op.
Je jongen zijn om te  :-*

Groetjess!

Larissa

Heel veel beterschap met Hedwig en wat een leuke foto's van de donsjes

Hoop dat alles goed gaat met Hedwig nou en wat een zorgzaam manneke is die Hagrid dan ook

Kus en knuffels van Laris en bende van 5

*Yvon

Hoi hoi

En hoe is het vandaag met Hedwig ??

De kleintjes beginnen ook al lekker te groeien.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >