5 augustus 2025, 08:52:16

Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

ook al regende het hahaha...

Ze hebben hun oortjes toch open gehad toen je  :censuurwas haha ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Caroline

Jeetje Caroline, wat wordt het GAAAAAAF!!!!!!

Als alles klaar is kom ik rondje Zuid-Holland doen.  ;)

Kan me voorstellen dat je staks apetrots bent.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

patty_dordtse valkjes

bannertje doet het hoe vind je het? ;D

nu nog ff uitvinden hoe dat ook alweer werkt om aan te klikken en dan gelijk naar de site  ::)

nu ga ik slapen lange dag weer geweest  ;D
jonge valkjes te koop

valkchico

even gekeken jeetje wat mooi hahaha dat heb je toch even mooi gefixt .

van de week kom ik even kijken echt mooi!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha nu ik nog nou kan je al vertellen die word even niet zo groot hoor.
over twee weken gaan we het binnenhok bouwen vind ik al spannend genoeg en ik laat er ook 4 broedkooien maken en dan komt als de man van het binnenhok goed wek leverd het buiten gedeelte geliijk erachteraan. ( zou ik alle vogels toch voor het begin van het broedseizoen kunnen verhuizen)

zie je van de week

Hermien

Tjonge, wat ziet dat er gaaf uit. Wanneer is de volière 'warming'-party? Dan kom ik ook even langs om te toasten!

Knuf van de Veertjes van het Vederkruid, die het uitstekend maken!

:-*  :-*  :-*  :-*

Anke

Hoi,
Wowdiewow wat een mooie gave voliere :o :o
Wat zullen je valkjes daar straks blij mee zijn ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi...wauw wauw wauw, he meiss, wat een super mooie voiliere ...yess, het staat er eindelijk he..je keek er al zo lang naar uit he, en nu zie ze staan hoor! Wat een prachtvoiliere ook! Heel veel succes ermee hoor! Met de birdies erin gaat het helemaal top zijn he! Natuurlijk is er nog wat afwerken nu he, hihi!  Grtjs. Ann :D :D

ManjaV

Hoi Caroline,

Wow...wat een supermooie voliere zeg!  :o
Ik kom echt snel kijken! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Marian

Hoi Caroline,

Oh, was even geleden dat ik hier was, ben nu weer helemaal bijgelezen :)
Erg irri dat de bouw niet loopt zoals gedacht of gepland, maar WAT WORDT HET MOOI!!!
Is wel een droom volière hoor 8) 8)
Slim, 't gaas in het nachthok.
Wanneer is het plan de valkjes erin te plaatsen? Moeten ze nog 'winterhard' worden (offe hoe noem je zoiets ;D?!)

Groetjes, Marian

patty_dordtse valkjes

en is er al een vooruit gang geboekt weer met je voliere?

en hoe gaat het met de valkies  ;D ;D ;D
jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

valkchico

carco

Ik zie hier nieuwsgierige mensen  ;D

Vandaag is de volière zo goed als afgemaakt op wat kleinigheidjes na, maar de vogels kunnen er al in !! En de planning wordt as. dinsdag. Esther en ik gaan dan samen Punkie en Pollie, en Quido en Pearl hier naar toe verhuizen. En in de kweekkooien komen 3 as. koppels van Esther.

Ook de huisjesbouwers zijn vandaag weer eens geweest, maar hebben hard gewerkt. De baas komt niet mee, die durft niet meer denk ik en hun kan je ook niets kwalijk nemen: worden ook maar gestuurd  :-\
In ieder geval zit er weer een verkeerde deur in het nachthok  >:( De scharnieren zitten nu wel aan de goede kant, alleen is het een andere deur dan de rest. Oftewel dit wordt voor de 3e keer een andere deur  ::)

Maar goed, heel veel hoeft er nu niet meer gedaan te worden : het glas zit in de huisjes, de deuren van het huisje van de quads zit er in en het hek naar de tuin is gemaakt.
Voor het glas moeten alleen nog latjes gespijkerd worden en voor het hek moet nog gaas gespannen worden.
Het quadhuisje moet nog het één en ander aan gedaan worden en er komt overal een slot op met dezelfde sleutel.

Ze zijn in ieder geval hard aan het werk gezet vandaag en zijn lekker lang doorgegaan.
Zelf willen ze volgende week weer terugkomen, maar dat verhaal kennen we nu wel zo'n beetje  ::)

En Yvon: de bomen zijn er: zaterdag gekocht en maandag al netjes bezorgd: het zijn er 2, maar misschien komt er nog wel eentje bij  :-[

Over 2 weken komt de elektricien voor de verlichting en ik heb gelijk dag licht lampen gekocht.

De vogels binnen gaat het goed mee hoor: ze wippen heel de dag door  :P Ergens wil ik Harry en Chinta wel weer een blok geven, maar ze is nog steeds kaal na hun laatste nestje.dus wacht ik nog maar even.Als zij tenminste ook nog even kunnen wachten en daar lijkt het niet zo op  :-X

Yasha is zeker een popje  :D Dametje zit kippetje tussen de voerbak  8) En wel op zo'n manier dat Yari er nooit bij kan. Nou ja die snapt het toch nog niet. Maakt een hoop herrie, maar verder..  :P

Nu dan even wat fotootjes  ;D

Tuinhuisje, met wèèr de verkeerde deur erin  :-\

Vlucht met 2 javabomen  :D

Nachthok: het enige dat nog wat afgewerkt moet worden.

Kweekkooien :D

En als laatste:

Dametje Yasha ;D

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!