5 augustus 2025, 08:52:09

Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Ach gossie, ik sta helemaal achter je keuze, meis.

Heel veel sterkte.  :-*

Beterschap voor Jeroen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Caroline, dit heet dus "dierenliefde".

Je neemt volgens mij een heel verstandig besluit. Al is het een moeilijk besluit, ik denk dat het voor de kleine de humaanste is.
Elke aanval kan meer hersenschade veroorzaken. Dit gaat van kwaad tot erger.

Sterkte meis, zoiets is niet makkelijk.

groetjes, Nel :-\

ManjaV

Heel veel sterkte gewenst  :'( :'( :'(

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Saar

smiley

hoi caroline

ik heb net je verhaal gelezen ,vind het heel moedig en een wijs besluit.
veel sterkte gewenst  voor straks en een knuffel voor jou.

groetjes conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

*Yvon

Hoi

Het is en blijft moeilijk om over een dierenleventje te beslissen.  :-\
Maar je hebt nu eigenlijk gewoon geen keus.
Voor de kleine is het denk ik ook het beste.

Sterkte !!  :-*

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Ik heb hier de Calcitad 50 staan en die komt bij de gewone dierenarts vandaan. Het is eigenlijk een middel voor kalfjes, dus informeer anders bij een vee-arts.

carco

Nadat ik de kleine in het bakje had gezet ging ik toch weer twijfelen aan de goede beslissing ervan.
Esther is langs geweest en ook zij zag dat het geen leventje zou zijn voor de  kleine. Hij wilde wel, maar kon echt niet meer. Probeerde soms overeind te krabbelen,maar viel steeds weer voorover: de oogjes zijn niet meer open geweest. Pakte ik het begon het te bedelen,zo zielig.

Om 2 uur kon ik bij mijn dierenarts terecht en ik had dezelfde als gisteren.
Op zijn advies heb ik hem na het inslapen naar dr.Bastiaanse gebracht omdat sectie in Utrecht heel erg duur is en omdat het kleintje zo snel mogelijk gekoeld moest worden.
dr. Bastiaanse doet de secties ook zelf.Hij is pas donderdag terug, maar dat maakte niet uit.
Ik heb aangegeven specifiek te laten onderzoeken op iets dat besmettelijk zou kunnen zijn,dus voor volgende week zal ik niets weten ws. Dan moeten er nl. ook dingen op kweek gezet gaan worden.Als het goed is word ik gebeld voor de uitslag.
Ook de eigen dierenarts wil graag weten wat het geweest is zodat hij hier weer van kan leren. Hij denkt toch aan een hersenbeschadiging inderdaad.

De andere 2 maken het goed gelukkig en ik hoop ook dat dit zo blijft. Alleen hebben Hagrid en Hedwig ineens ontdekt dat veertjes lekker smaken :-\
Ik hoor gepluk, maar zie gelukkig nog niets.

Groetjes: Caroline.

P.S Mijn eigen dierenarts had geen calicitad -50 en dr.Bastiaanse ook niet en dit schijnt hij zelf te bestellen dus ook daar moet ik voor wachten tot hij terug komt.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hey Caroline,

Ik begrijp heel goed dat je aan het twijfelen sloeg zeker ook omdat hij nog zo lief en zielig bij je begon te bedelen.  :-\ Maar ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen, hoe moeilijk die ook geweest moet zijn.  :'( Vooral omdat je ziet dat het kleintje echt aan het vechten was voor zijn leventje.
Heel veel sterkte gewenst en dit bijzondere kleintje vergeten we nooit...ik denk nog steeds aan de foto die je onlangs in je dagboek plaatste...waar hij zo lief met zijn oogjes dicht zat...ik was meteen voor hem gevallen. Zo een lieverd.
Nogmaals heel heel veel sterkte.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

bobbie

Tja, dit zijn de moeilijke dingen. :-\

Ik vind het heel knap van je dat je zo in het belang van de kleine hebt geredeneerd.

Sterkte, Nel

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Sjee meis, ik kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk is geweest...
Het kleintje zo aan het vechten en hij komt er niet bovenop  :-\
Triest!
Ik hoop dat je een uitslag krijgt volgende week waar je wat aan hebt, dan kun je het een plekje geven en in het ergste geval, actie ondernemen voor je eigen valkjes als het iets besmettelijks is geweest.

Sterkte  :-*

Liefs Manon

carco

Trouwens,dit vergeet ik nog te zeggen.
Toen we aan het overleggen waren waar het kleintje heen te brengen/op te sturen voor sectie en ik aangaf het altijd bij dr.Feld gedaan te hebben vertelde hij me ook nooit meer iets van hem te vernemen ??? Ik vind het heel vreemd, want ook op de site is zijn naam er af. Het is mij wel duidelijk dat hij zelf niet meer op de praktijk aanwezig is.
Wel kaartte hij Hedwig van der Horst nog aan, maar het wegbrengen van het kleintje ging toch het snelste.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

smiley

hallo caroline

ondanks dat ik weer dat deze beslissing jou erg aan het hart is  gegaan  :'( :'(,na alle energie die je in dit kleintje heb gestoken.
kan ik alleen maar zeggen dat het de juiste beslissing is geweest.
dit kleintje had geen leuke toekomst ,je hebt hem alle liefde en genegenheid gegeven die je maar kon geven.
en ook van dit kleintje hebben we weer allemaal geleerd dat het kweken niet altijd alleen maar leuk is.
maar ook minder leuke kanten heeft ,waar dit er 1 van is.
ik wens je veel sterkte toe met het verwerken hiervan.

groetjes conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Caroline

Arm kleintje, arme jij ....  :'(

Voor de kleine heb je de juiste keuze gemaakt.

Super hoor.  :-*

Sterkte met je verdriet en het wachten, op de uitslag.

================

- Sectie door Dr. Feldkliniek ... mijn kleine kaboutertje is niet eens in handen geweest van een dierenarts c.q. vogelarts tijdens de sectie, daar wordt het tegenwoordig allemaal gedaan door de assistentes. ALs ik vraag om een recept te faxen moet dit een dag duren, dit mag alleen een dierenarts zelf. ???

- Dr. v.d. Horst ... toen ik vorig jaar de kleine albino van 2 weken ineens dood had, heb ik haar gebeld voor de sectie. ZIj zou dit niet zelf doen en adviseerde me om het naar Utrecht de sturen naar een pataloog anatoom. ??? Na navraag over de kosten heb ik het toen inderdaad ook maar naar Dr. Feldkliniek gestuurd.  ::)

Ik denk dat je een juiste keuze hebt gemaakt om het nu naar Bastiaanse te brengen.  ;)

Ik hoop het voorlopig niet nodig te hebben maar mocht ik een sectie nodig hebben, ga ik ook naar Bastiaanse.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Hoi Caroline

Veel sterkte met het verlies van je kleine valkje.

Gelukkig kunnen we voor de diertjes kiezen om in te laten slapen als het niet meer gaat, je hebt gewoon de beste keuze gemaakt.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel