Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Tja,helemaal met Hermien eens !!
Wees dan eigenlijk maar blij dat de valkjes nu bij mensen zitten die ze wel echt willen hebben.

Je kan in die vaas ook een mooi invliegstapgat maken.  :P ;D
Is wel weereens wat anders dan een houten blok.  :D

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hey Caroline,

De foto is echt in 1 woord geweldig! ;D Hoe ze daar zitten in die vaas, echt zo grappig en lief om te zien. Ze durven wel zeg, zomaar in die vaas springen. ;D

Wel een vreemd verhaal over die vrouw die ipv de valkjes ineens een kat wilde. Maar ik hoop dus dat Japie en Pino goed zijn terecht gekomen.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Ja je hebt mensen .... >:( :( :-X :-\ :'(

Inderdaad hele leuke foto's!!  :D ;D

Ben wel heel erg benieuwd hoor naar H & H .... wel leuk, zouden de eerste kleinkinderen worden van Eros.  :D

SUcces.

Fijn weekend, groetjes van Caroline

PS. leuk dat het MP-geval toch nog een positieve wending heeft gekregen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske




carco

Harry is begonnen met plukken  >:(
Donderdag was ineens Tobi halfkaal. De 2 wildkleurtjes lijkt hij het meest te pakken en ook het jongste opaline popje gaat hard. Bah:bovenop de vleugels. Toch lijkt hij niet echt weer een nieuw nestje te willen beginnen geloof ik. Ik heb er even aan gedacht de kleintjes vast uit het blok te halen, maar volgens mij wordt er alleen geplukt tijdens het voeren anders zijn ze niet in het blok te vinden. Haal ik de kleintjes eruit ben ik bang dat ze nog meer onder bereik zijn en ze meer gaan plukken.Het is niet anders en ik heb de nieuwe eigenaren al ingelicht:leuk is anders en gelukkig groeit het wel weer aan.

Maandag heb ik Punkie en Pollie uit de broedkooi gehaald omdat die ook de kleinste begonnen te plukken en zij wel een nieuw nestje willen beginnen. Het kleintje wordt nu niet meer geplukt gelukkig, maar stoppen met treden doen ze helaas niet  :-\ Die gaan maar door!!

Ik heb toen Hagrid en Hedwig in het blok gezet tot gisteren en ze er vervolgens weer uitgehaald en in de volière gedaan.
Hagrid vindt èn Chinta, èn Hedwig en mij heel erg leuk en snapt er niet zo veel van geloof ik. Hedwig verkracht hij zo'n beetje wat zij nu niet echt fijn vindt.Ik merk wel dat de hormoontjes flink beginnen op te spelen.
Ik hoop alleen van harte dat Hedwig niet weer haar oude vertrouwde plekje onder de schommel weer gaat innemen, want dan ben ik terug bij af :-\
Zij mogen nu in de andere broedkooi als Harry en Chinta eruit zijn:dan kunnen ze daar een tijdje in blijven zitten.

Ik heb nu toch maar voor Derrick en Damali gekozen omdat die zich al flink aan het voorbereiden waren op een nestje en ik heb ook al een aantal reserveringen voor hun jongen staan. Dus waarom hun nog langer laten wachten bedacht ik me.

Foto's van de geplukte kippies probeer ik zo snel mogelijk te plaatsen, maar ik ben het weekend verder grootendeels weg.

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




Dierenfreackske

Hoi hoi Caroline , ja , aan dat gepluk kan men niet zo veel doen denk ik, behalve ze naar binnen halen zeker.... ik zal dat waarschijnlijk ook nog wel ondervinden, hmm.. Grtjs Ann



ManjaV

Hey Caroline,

Fijn dat je iig eventjes nog een update hebt kunnen plaatsen! :D
Vervelend he dat de kleintjes van H en C geplukt worden hier gaat dat ook altijd net zo bij Timmy. Eigenlijk kan je er weinig tegen doen en je wordt er alleen maar gefrustreerd van!
Maar ik hoop toch heel erg dat ze er misschien mee stoppen.
En geef je Punkie en Polly nog een blok of mogen ze niet meer? ;D
Ben heel benieuwd naar nestje van Derrick en Damali die hebben er zo te horen alweer erg zin in. :D
En hoe gaat het nu met Hedwig en Hagrid? Je kan anders het schommeltje weghalen of op een andere plek hangen? :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Pollie heeft weer een ei gelegd  :-\
Net zag ik haar op de grond zitten naast een jonkie en terwijl ik dacht dat ze een ei moest leggen was het al ..plop.
Ik heb nu een nepperd neergelegd en bewaar het goede ei voor Derrick en Damamali, dan kan die daar nog bij.
Wanneer zouden die 2 nu eens stoppen?

Hedwig is weer begonnen met kippetje zitten  :'( En ik geloof nooit dat ze het voor Hagrid doet:in ieder geval weet hij niet wat hij moet doen geloof ik. Het lijkt eerder dat ze het voor haarzelf of voor Noo Noo doet.
Hagrid volgt op de voet , maar als ze hem ziet loopt ze weg  :(

Nu nog foto's van de kale kippies:


Wildkleurtje van Punkie en Pollie.


Harley van Punkie en Pollie, bij Harry en Chinta.




Pongo


Tobi


Arm klein ding :'(

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




bobbie

Owwww, wat een heerlijke hummeltjes.
:-*
Inderdaad zielig dat plukken, :'( hopelijk stoppen ze er snel mee.

groetjes, Nel :)

*Manon*

Hoi Caroline,

Die laatste zou het wel erg koud hebben nu... jemig wat plukken zeg!!
Hopelijk groeien de veertjes snel weer aan, ze zijn prachtig!

De pareltjes zijn popjes en de niet geparelde zijn mannen?

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat een mooie en gave foto's heb je weer gemaakt zeg! En wat zijn de donsjes prachtig, natuurlijk op het gepluk na, maar dat komt natuurlijk ook weer in orde hoor! Ze hebben allemaal zo'n lief bekkie! Smelt smelt!
Grtjs Ann



carco

11 februari 2009, 09:30:46 #4556 Last Edit: 11 februari 2009, 12:58:52 by carco
Hagrid en Hedwig zijn aan het oefenen!

Hij kan het echt niet:zat bijna op haar hoofd geloof ik, maar ze doen het in ieder geval samen. Misschien dat hij het kan voor ze samen het blok in mogen? En anders heb ik nog eitjes van Punkie en Pollie.


Lief hè? Mijn hand zit er wel boven hoor, want samen kroelen doen ze niet  :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

11 februari 2009, 15:55:12 #4557 Last Edit: 11 februari 2009, 15:57:17 by Caroline
Ach .... lieffff!!!!

Zie je nu wel .... komt helemaal goed met die 2.  ;)

Hij deed er alleen al 4 x zolang over voor hij wist hoe hij moest eten .... hoelang denk je dat hij erover doet eer hij weet waar Abraham de mosterd haalde??  :P

;D ;D ;D

Go Hagrid go!!!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Citaat van: Caroline op 11 februari 2009, 15:55:12
Ach .... lieffff!!!!

Zie je nu wel .... komt helemaal goed met die 2.  ;)

Hij deed er alleen al 4 x zolang over voor hij wist hoe hij moest eten .... hoelang denk je dat hij erover doet eer hij weet waar Abraham de mosterd haalde??  :P

;D ;D ;D

Go Hagrid go!!!!  :-*


Kan nog wel effe duren dan. ::) :P ;D ;D

Dierenfreackske

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Komt heus wel goed hoor! Grtjs  ;D Ann