Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline,

Ik ging net nog even je site bekijken. :D Leuk joh, wat er allemaal opstaat. En vind die foto van Punky zoooooooooooo lief... :-* :-* Hij heeft gewoon een heel lief koppie. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Het is Harry eindelijk gelukt weer eens een popje te creëren  :D
De oudste krijgt parels!

Het kleinste jong van Punkie en Pollie heb ik vandaag bij Harry en Chinta gelegd. Ik vond deze gisteren er al vrij uitgedroogd uit zien en die heb ik toen wat pap met druivesuiker gegeven. Voor de rest van de dag zat de krop gewoon heel erg vol. Hij blijft ook heel klein terwijl het 3e jong wat maar een dag scheelt ineens begint te groeien.
Vanmorgen was hij/zij wel aangekomen en hij toont levendig zat, maar toch vertrouw ik hem niet helemaal.Dus weer wat pap gegeven.
Samen met Esther en Manja gekeken en tot de conclusie gekomen hem over te leggen om te zien of hij dan bijtrekt. Qua uiterlijk past hij ook beter in dit nest.
Het lijkt er op dat hij gewoon gevoerd wordt hier.
Dus even aanzien vandaag.
Ik denk dat Punkie en Pollie toch anders voeren omdat de andere jongen al zo groot zijn en dit kleintje het voer niet kan verwerken of zo?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi,
Hopelijk helpt het om het jong bij Harry en Chinta te leggen.
Wat leuk dat er een popje tussen zit!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

24 januari 2009, 18:38:32 #4518 Last Edit: 24 januari 2009, 18:46:56 by ManjaV
Hey Caroline,

Was gezelli vanmiddag :D
En Spongebob is zoooooooooooooooooooooooo lief  :-* :-*
Ik wist niet dat ze zo van kroelen houdt. :D
En Punkie zat ook alweer heel lief te fluiten en vind ik er ook altijd zo schattig uitzien, hoe hij daar ook samen met Polly zit. Echt lief. Je hebt echt supervalkjes!
De kleintjes zijn ook lief. Alles goed met het kleintje dat je hebt overgelegd?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Leuk weer eens een popje!!

Balen dat er eentje achter blijft, hopelijk lukt het nu beter bij P & P.

Succes!!!

Fijne zondag.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi; echt schattige valkjes hoor, Leuk met dat ringetje om al, hihi! Grtjs Ann



bobbie

Hoi hoi,

Eentje met pareltjes, wat leuk, een dametje :D.

Ooit had ik ook een jong wat zo achter bleef, en altijd een volle krop had.

Naar de vogelarts, bleek de krop niet te legen. :-\ Jonkie flink honger omdat er niets in het lijfje kwam, bleef dus bedelen, ouders bleven geven, met als gevolg een te volle krop die nog steeds niet leegde. Ook groeide het jong dus niet. Foutje van de natuur. :-\

Hopelijk is dit bij jouw jonkie niet het geval en gaat het  bij de pleegouders helemaal goed en is het lek boven. ;)

groetjes, Nel :)

carco

De kleine die ik bij Harry en Chinta heb gelegd doet het hartstikke goed daar  :D Hij lijkt helemaal bij te trekken,wordt goed gevoerd en is goed aangekomen.
Ze hebben het nu helemaal megadruk met 5 jongen,maar ik ben supertrots op ze dat ze het zo goed doen samen  :-*

Ik heb een leuke foto van al het spul in 1 blok. Ik had ze bij elkaar gezet om het blok bij H en C uit te mesten.
Derrick dacht geloof ik dat ze allemaal van hem waren en was er niet bij vandaan te slaan, wat een hoop herrie terweeg bracht van dat kleine grut  ;D




Foto van alleen het pareltje  :D

En ik heb mezelf verwend van de week:zag dit beeld op marktplaats staan:werd verkocht in een australian shop en ik was verkocht.Ik vind hem zo mooi.



Groetjes: Caroline.

P.S. Nel ik lees net je berichtje, maar de krop leegt gewoon goed bij het achterblijvertje hoor  ;)
Klik op het plaatje voor onze site!




bobbie

Gelukkig Caroline!!!! :D

En wat een leuk beeldje. Ik kan me voorstellen dat je het niet kon laten. ;D

groetjes, Nel :)

Caroline

Fijn dat het nu goed gaat met de kleine.  :D

Inderdaad een heel mooi beeldje, prachtig.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi , jaaaaaaa, je mag best trots zijn op ze , zo lief 5 donsjes , wat leuk dat het kleintje goed aangekome, is bij Harry en Chinta, en ik geloof heel graag dat ze het mega
druk hebben , maar het zijn prachtoudertjes he! Grtjs Ann



carco

Als mijn ogen me niet bedriegen heb ik nòg een popje in het nest zitten bij Harry en Chinta :D
Laat ik nu net een reservatie voor een wildkleurman hebben  :P
Volgens mij is het 3e jong dit wel trouwens.

De kleine van Punkie en Pollie die bij Harry en Chinta ligt was zaterdag nog maar 19 gram, in die 2 daagjes dat hij bij H en C in het blok zit is hij al aangekomen tot 35 gram  :o Vandaag mocht hij dus als beloning een mooi paars ringetje om het pootje  ;D

Ook heb ik vandaag Hagrid en Hedwig naar beneden gehaald:ze zaten al 7 maanden boven. Als ze nu niet gekoppeld zijn doen ze het nooit meer volgens mij. Hedwig was gelijk gewend: Hagrid vloog nogal heen en weer en mag van Derrick niet in zijn buurt komen. Volgens mij ziet deze hem als een concurrent of zo. Ze zitten nog wel even in de eigen kooi en nog niet in de volière bij de rest.
Hedwig voelde haar al zo op haar gemak dat ze het vertikte de kooi in te gaan  >:( Boven dus nooit last van gehad, eenmaal beneden weer een ramp.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat het kleintje het zo goed doet bij Harry en Chinta.
Jammer dat Hagrid en Hedwig niet willen koppelen....
Het beeldje dat je hebt gekocht is prachtig, ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet kon laten :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Het gaat nog steeds goed met de jongen.
Bij Punkie en Pollie zijn de oudste 2 al uit het blok  :D

Alle jongen zijn sinds vandaag geringd:Harry en Chinta hebben in ieder geval 2 opaline poppen en 1 wildkleur man. Wat de laatste wordt heb ik nog geen flauw idee van.

Vandaag was de eerste keer dat Hagrid constant Hedwig volgde ,ik ben zo benieuwd wat die gaan doen als ik ze een blok aan bied. Ik kan haast niet wachten  8)

Nog even wat fotootjes van vandaag dan:




Lucky


Lypu (van Pollie en Punkie afgeleid)





Dit waren de jongen van Punkie en Pollie  :D











En dit het jonge spul van Harry en Chinta  :D



Hier alles bij elkaar  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Lieve foto's! :D Hoe gaat het nu met het kleintje dat je had overgelegd?

En ben ook heel benieuwd wat Hedwig en Hagrid gaan doen als ze een blok krijgen.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki