Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

irma

Hoi Caroline,

Wat gaat het snel hier en spannend dat a.k weekend de eitjes al kunnen uitkomen.
Ik zal voor je duimen draaien. ;)

Groetjes,
Irma :)


Gloria en Lujo

Hermien

Het lijkt erop dat jouw vlakjes gewoon perfect werk afleveren, want zij zuigen immers een puntje aan hun eitjes......?



                       ;D   ;D   ;D   ;D


Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

o jee... ik loop achter  ::)  SORRY!!

Kom hier ff gedag zeggen
:-* Irene

carco

Nog geen piep,piep.Moeilijk kijken ook bij Pollie en Punkie. Heb wel even geschouwd, maar als ik wil kijken pikken ze zo de eitjes onder mijn neus vandaan en schuiven die dan weer netjes onder hun buik  ;D Het zijn wel een stel viespeuken, want zowel P en P als Harry en Chinta sch**ten in het blok  ::)

Bij Harry en Chinta is het gemakkelijker spieken, want als ik Chinta van de eitjes afhaal dan trek ik het blok gewoon een stuk naar voren en kunnen ze er niet meer in. Ik zag dus dat daar het laatste eigen ei ook bevrucht is  :D Bij die van Yaron en Lizzy geloof ik er niet zo in.

Het wordt wel weer spannend: Punkie en Pollie eten zich de blubbers, maar die aten eigenlijk altijd al veel ,vooral in avond.

Nu waren ze in de volière gisterenavond wel heel erg druk en ook Harry was flink aan het ijsberen. Dus misschien horen/merken zij meer dan ik ?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Getver .... poepen alle 4 in het blok??  :o

Zal een smeerzooi worden zeg.

Vreemd dat ze het allevier doen .... ik heb hier totaal 6 koppels gehad die één of meer nestjes hebben gehad maar ik heb nog nooit gezien dat ze in het blok scheten.

Ranzig.

Wanneer zijn de eitjes 18 dagen??

Spannend hoor en vééééééél!!  :D

Succes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

De eitjes zijn vandaag precies 18 dagen.
Bij Harry en Chinta verwacht ik ze pas rond  de 20 dagen, maar omdat P en P al zo snel en vast aan het broeden waren gegaan bij hun toch eerder.
En ik weet niet of ze alle 4 in het blok poepen, maar bij allebei was het blok vies en bij H en C zijn de eitjes dat ook  :-\
Ik vermoed dat Chinta het doet want bij hun was die vers en zij zat er in  :-[ :-X

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Jeetje vandaag al .... superspannend!!!

Ik duim op een goeie afloop.  :D

Als ze in het blok poepen zijn het dan toch van die grote eierpoepen??  :-[

Dat moet meuren!!  :o

Hier stinkt het hele kamertje als er eentje een flats neer heeft gegooid.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi,
Bleeeeh wat een viespeuken, poepen in het blok :o
Spannend,spannend,spannend wanneer het eerste donsje zich gaat aandienen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

imv

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  :P :P :P

Kun je tenmiste in het blok roeren... lekker door de flatsjen...

;D Irene

carco

Ik snap er werkelijk niets van ???
Vorige keer was dit ook het geval bij Harry en Chinta. Alle eitjes lijken bevrucht en ineens zie ik er gewoon niets meer in ??? Zo vreemd:zo leek gisteren het laatste ei nog gewoon bevrucht , zo zie ik vanmorgen gewoon niets meer. Hooguit 3 bevruchte eitjes lijkt het en ik denk dat de eerste niet goed is. Ik vind dit zo raar:heb dit alleen bij hun mee gemaakt.
Ik kijk maar niet meer en merk het wel of ze er op blijven zitten en er nog iets van komt. Ik vind het wel sneu, want ze doen nu juist zo goed hun best.

Bij Punkie en Polie lijken de eitjes van Yaron en Lizzy ook wel verder ontwikkeld dan die van hunzelf:ook al zo'n vreemd iets.
Ik weet niet wat ik altijd heb hier hoor, maar echt voorspoedig gaat het hier nooit  :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

HOi hoi

Ojeeeee.......  ::)
Je hebt dus weer echte toverballetjes.
De eitjes van Yaron en LIzzy kwamen meestal welop de 18de dag uit.
Dus als die van Pollie en Punkie de 20ste dag uitkomen,zou het wel dus kunnen kloppen toch ??

Laten we maar hopen dat het dalijk als er donsjes zijn,wel alles gewoon op rolletjes gaat lopen.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Karin

Als het vruchtje al heel vroeg afsterft wordt het eitje weer helder. Ik weet niet hoe "oud" de eitjes waren ? Ik heb het ook een keer gehad met 1 eitje. Zie het maar zo : het vruchtje was niet goed en liever in zo'n vroeg stadium dan wanneer het bijna uit het eitje moet komen  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves