4 augustus 2025, 23:12:48

Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Wat een leuke plannen lees ik hier over een voliere ;D

Afscheid nemen van het huis waar je zolang kind aan huis bent geweest is iets heel moeilijks. Ik heb het zelf twee jaar geleden gedaan.
Als je voor de laatste keer de deur dicht trekt, sluit je letterlijk de deur van je jeugd.
Het is wel fijn dat je nog wat spulletjes uit het huis hebt meegenomen, dan heb je nog iets tastbaars.
Heel veel sterkte vrijdag met de overdracht!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Wat een heerlijke foto's van onze "Harrie", dank je wel.  :-*

Kan me voorstellen dat je hem zult missen binnen.  ::)

Succes met keuzes maken.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline , sorry van de late reactie' ....heele leuke plannen
met de voiliere lees ik hier ,  leuk leuk leuk ! Het zal je zeker goed doen hoor !
Je hebt ook plannen om te verhuizen he , de deur achter je dicht laten van je ouderlijk huis of waar je heel lang hebt gewoont is inderdaad moeilijk he , maar misschien ook iets om een nieuw hoofdstuk in je leven te beginnen !
Heel veel succes met het bouwen van de voiliere . Hoe is het anders met je ? Je hebt in korte tijd heel verel meegemaakt en moeten verwerken he meiss ! Ik denk nog veel aan je en en weet nog goed dat je op een tijd zo'n slecht nieuws kreeg van je moeder en ze op zo'n korte tijd overleed !
Kunffie ! Ann

carco

Vandaag een groot hoofdstuk van mijn leven afgesloten en de sleutels van het ouderlijk huis ingeleverd.
Gisteren had ik al heel goed alles bekeken en afscheid genomen.
Zelfs Maurice zei: ''Nu kan ik hier nooit meer glijden, ja bij ander oma maar dat is niet zo leuk''.
(Mijn ouders woonden in een flat en in het trappenhuis kan je heerlijk langs de leuningen glijden wat ik vroeger altijd al deed en onze kinderen dus ook  :D)
Toen kwam het ook weer naar boven dat ik er ooit mijn hoofd tussen had gestopt en ik bevrijd moest worden door de buurman omdat ik klem zat. Was gewoon een kwestie van mijn hoofd draaien, maar ws was mijn moeder toen nogal in paniek geraakt  ;D
En mijn vriendin en ik kalkte altijd het trappenhuis onder wat nog heel lang te lezen is geweest  :-[  ;D
Maar goed nu nooit meer daarheen dus:heel vreemd . Het zal nu een grote rare rust zijn om deze rit naar de Fresiastraat niet meer te hoeven maken  :-\

De vogels gaan goed verder hier. Ik denk alleen dat Punkie en Pollie wat voor lopen op Harry en Chinta. De eerste 2 wonen bijna in het blok en doen het overal  :P
Chinta is net als de vorige keer erg druk en lijkt het toch moeilijk te vinden het blok in te gaan. Ze doet  het wel, maar deze 2 kroelen meer dan dat ze verder wat doen geloof ik  :-\

Nu nog wat fotootjes dan  ;D

Hagrid poetsen

Kroelen met Hedwig

4 op een rij  :D

Harry en Chinta

Punkie en Pollie lusten er wel pap van  :P

Hoe dat ik Spongebob en Noo-Noo ooit aan een man moet helpen is me een raadsel want die 2 zitten ook dagelijks op elkaar  ::)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Hoi hoi

Pfff,een hoofdstuk van je leven sluiten,lijkt me echt erg moeilijk.
Maar de herinneringen blijven altijd bij je.  ;)

En wat las ik nou...  :o  een voliere !!  ;D
Ok,miss vindt jij het iets minder,maar als je hem eenmaal hebt zal je er ook zeker wel van genieten.  ;)
Je kan gewoon op ieder moment van de dag een poosje erin gaan staan/zitten en gewoon lekker van ze genieten.
Met of zonder jas.  ;D

Wat spannend dat er weer eitjes gaan komen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Als ik lees over je afscheid krijg ik er gewoon een brok van in mijn keel, jeetje heftig hoor.  :'(

Lieve foto's heb je gemaakt.  :D

Fijn weekend, hebben jullie ook herfstvakantie??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline , het doet altijd pijn afscheid te moeten nemen...van iets of iemand waar je gehecht aan bent , maar anderzijds is het ook een nieuw begin he ! Ik heb ook genoten van je mooie foto's hoor ! En het is inderdaad ook heerlijk in een voiliere , dat zal je inderdaad ook zelf ondervinden natuurlijk ! Heerlijk om te genieten he ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Caroline,
Wat een gezellige foto's :)
Gaan straks al je valkjes naar buiten?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Even een korte update: ik dacht al wel dat Punkie en Pollie voor zouden lopen met het leggen en vanmorgen lag eindelijk het eerste eitje er van hun  :D
Pollie zit al een paar nachten in het blok en het kwam maar niet :-\

Harry en Chinta zijn nu wel steeds druk bezig, dus ik verwacht daar toch ook wel binnenkort iets  :)

En Anke: het is de bedoeling dat alle valkjes die nu binnen zitten naar buiten gaan en ik een eigen kweekvalkje(of 2) voor binnen ga aanhouden.
(Alhoewel ik nog wel mijn twijfels heb bij Hagrid en Hedwig, die zijn zo superlief  :-* )

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

♥Debby♥

Gefeliciteerd met het eitje van Punkie en Pollie.. leuke namen ook!  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Ja, moeilijk hè? Om een heel leven ineens af te sluiten. Het is wel heel fijn om dan meteen strakke plannen voor een volière te hebben! Gelijk weer afleiding. De herinneringen zullen er nog genoeg komen, dat garandeer ik je, maar meer en meer kun je daar met een glimlach op terugkijken.

Kom je gauw eens deze kant uit?

Groetjes!

*Yvon

Hoi hoi

Leuk dat er weer eitjes komen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Gefeliciteerd met je het eerste eitje van P & P.  :D

Ach, lieve Hagrid, kan me hem ook niet buiten voorstellen.  ::)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv